Kvalmatch 4: IK Oskarshamn - HV71

Jaaaa! Vinst på g! :partying_face::star_struck:

3 gillningar

Klarar vi av shl-platsen skall jag springa naken mellan halland och västra götaland. Word.

6 gillningar

Hämtmaten är här och ska tryckas samtidigt som dagens tredje match (U16: Nacka - Täby) avnjuts. Därefter kommer ölbärs och matchtröjan fram. Fjärrkontrollen åker in i torktumlaren om 102 minuter. Trots Nubbens försök att störa så har jag ändå positiva tankar om kvällen. FORZA HÅVE!

5 gillningar

Det är inte jättesvårt för mig… bor några hundre meter från gränsen, inne i skogen…

2 gillningar

Vi utgår från att det blir ett par hundra meter med livestream

1 gillning

Haha! :joy:

Det löser vi.

Tror det blir mer än så. Han ska ju hitta och inte springa i cirklar osv :blush:

1 gillning

“Vårlådan” med belgobärs kom sent igår. Resurser finns för match. Bara vinn!

5 gillningar

Hoppas vi är vakna från start idag och spelar hockey i 60min. Måste ju ge massor av energi och krigarinställning att åka hem med 3-1 i matcher. Men med detta lag verkar det vara svårt att hitta motivation. Vi har väl inte lyckats vinna mer än 2 matcher på raken denna säsong. Så tveksamt om vi vinner.

När man har 71% batteri på telefonen och kör en Dirlanda… :blue_heart::white_heart::yellow_heart:

2 gillningar

När man är som mest nervös så är ölbärsen slut. Sjuka barn hemma så har inte kunnat ta mig nånstans heller.
Får bli :point_down: istället

4 gillningar

2 gillningar

Inte så långt som man kan tro va…

Man kan inte äta choklad och dricka öl samtidigt. Det ena eller det andra är det som gäller.

Men jag gillar det jag ser på tv:n. :+1:t3:

2 gillningar

Jag är uppväxt med Magnus och Brasse och vill man ha korv i tårta skall man få ha korv i tårta! Öl å choklad funkar, även om jag skulle valt en tung porter till…

2 gillningar

11 gillningar

Gott!

Gillar 4e kedjan!

Jag är upprörd efter dagens Nubben…
Känns piss.
Men vilket fall nu kör vi!!!
Helt klart rätt att fortsätta med Dirre i målet.

1 gillning