Det skall öppnas här med!
Tråkigt för Modo och man lider med dem såklart!
Men det va vi eller dom!
Lycka till i Allsvenskan Modo!
Underbart….
Nu börjar silly season gott folk. Hoppas man börjar rensa i rätt led först, men mindre troligt att det blir just så.
SHL 25/26 - Fy fan vad gött!
Jag vägrar inte fira, det är mer att jag verkligen inte känner att det finns nåt att fira.
Sparka Blomman så är dagen perfekt. Busenkelt förövrigt.
Borde väl bli en kamp för att få bort styrelsen (inkl valberedning) så vi kan få bort Björn och Blomman.
Nu köper vi
Sikta på 80 mille
Låt vem som helst köpa nytt.
Kolla gärna med nubben om han gillar namnet först
NEJ!
4 FUCKING RAKA. SÅ JÄVLA STARKT!!!
Tack Dichow vilken psyke på den killen, räddar HV igen från fiaskot
Starkt ändå att vända serien och sen vinna fyra raka, och det utan Borgström
Blomman fick ändå ut nåt till sist ur våra välbetalda lata spelare.
Smart ändå, kollar man med Nubben och han säger att det verkar vettigt så vet man att det är skräp.
Avgå nu din mobbande ynkrygg
Edit: Skyller på skadorna igen. Vi sög hårdast när vi var hälsosamma.
Vi har en 12 åring och en 13 åring som center. Vad är det för jävla sätt att uttrycka sig…
Sitter här i Göteborg och är bara glad…så JÄVLA glad!! Höll på att skita på mig sista minuten
Det har blivit något av en vana det här.
Det började redan 2017. Inför final 6 i Gävle var jag så jävla nervös, plus att jag inte ville se Brynäs lyfta pokalen, så jag bestämde mig för att gå på bio. Tog första bästa. Blev jag och massa småbarnsfamiljer som satt och kollade på Skönheten och odjuret… När jag kom hem stod det 4-0. Slår på. Tro fan att Brynäs gör match av det och går upp till 3-4…
2021 låg jag i soffan framför tv:n när HV slog Björklöven. Tv:n var avstängd. Jag följde matchen via swehockey och forumet. Pulsen var lika hög ändå. Svettades som en galning. När jag såg på forumet att Foppa avgjort sprang jag till kylen, ryckte ut champagneflaskan jag ställt på kylning och svepte halva på 10 sekunder.
Ifjol var jag uppe i fjällen. Vågade inte se sjunde avgörande mot IKO. Mina hockeyintresserade svärföräldrar var i chock. Först vid 4-0 vågar jag slå på. Då gör Kaski 5-0 och banderollen åker upp. Jag skriker av lycka.
Och så i år. Jag har inte kollat på hockey de senaste matcherna. Jag har tänkt hockey. Isolerad i yngsta sonens rum. Följt forumet slaviskt. Med fyrtio sekunder kvar vågar jag slå på. Tro fan att Modo i exakt samma sekund gör 2-3!
Fy f-n. Jag har fan inga nerver.
Jag hörde inte fel alltså?
Fattar inte alls
Det ör klart man är glad.
Men 70 mille det gav inget mervärde
Ha ha ha
Det är mitt fel att vi inte kommer ut offensivt de första 50 matcherna