KVARTSFINAL 1: HV71 - FÄRJESTAD BK

Nu börjar man bli lite nervös, och taggad. pp och boxplay viktigt

Shit vad nervös jag är.

varsågod

fy fan, jag kräks i munnen, nu har de jävla utsugarna på tv4 bestämt sig för att flytta in skiten över all annan skit: trav, i hockeysändningen. Finns det ingen jävla rim och reson hos dessa torskar?

fy fan va underbart att se, man får gåshud och ögonen tåras av tifo och allsång!!!

ÄLSKA HV!!!

Får inte hända!!!

Vad hände? :frowning: Linus…detta får inte hända…

helvete… hur???

bra Linus du har spikat formen ser jag…

En av de värsta målvaktstabbarna jag sett :confused:

Nerver i första kvarten för Linus.

Kör på nu HV!

det enda positiva är väl att det hände direkt, och inte i ett avgörande skede. Skall inte vara avgörande iallfall…

Ska man se det positiva ur det negativa från Söderströms miss, så är det just att nu har nervositeten släppt för Söderström och nu kan han koncentrera sig på sin uppgift. Han släpper inte fler puckar ikväll, tro mig!

Avgörande? Man sätter HV i jagande läge direkt och visar osäkerhet så det kan vara ett avgörande läge, alla lägen kan vara avgörande…

kan, men borde inte vara när det är 55 min kvar av matchen… läs vad jag skriver.

Jävla piss-start. KOM IGEN NU!!!

enda positiva hv trycker vidare men måste kvittera snart så haugen inte blir ett monster. Mycket psykologi ny när färjestad fick hål på linus så enkelt, nu upp till hv

Faaan då Persson.

Mkt slarv från HV, märks att det var ett tag sedan de lirade. Nu gäller det att stå emot i BP.

Bra Linus. Snart har vi glömt missen.

hmmm, krampaktigt.