Kvartsfinal 1: Skellefteå AIK - HV71

Vad bra Fantenberg är! Vad har hänt med honom??

Fan att inte WK målade. Vi behöver utnyttja våra frilägen.
SAIK kommer att växa in i matchen.

ett andra mål vore najs innan periodpaus

För helvete… min stream tvärdog, massa jävla text över hela skärmen. Ngn med koll på problemet?

Mycket bra period HV!
Kunnandet är sådär, men inställningen är härlig.

Fortsätt så, HV, fortsätt…

1-0 till HÅÅÅÅÅVE!!!

asså shit va bra spelat…MEN första 15 hade vi matchen…sen tycker jag vi ger bort det lite, vi var ju överlägsna när vi anföll stenhårt och agressivt, dom kan inte backa tebax med 1målsledning emot saik, gogo anfall

BRA HV :smiley:

Seriöst. Vi hade kunnat leda med 2-0 om WK hade förvaltat läget i BP. Å andra sidan har SAIK haft en del jävligt bra lägen med. Wesslau har ju vart kung i första!

Fasen vad stolt jag är över grabbarna ikväll! Kämpar och sliter trots att skadelistan utökats ännu en gång.
Fram till power breaket hade vi verkligen allt. Sen sjönk tempot lite och SAIK åt sig in i matchen. Spelar HV så här och ändå förlorar kan ingen klaga. Nu får killar som agerar mest i det tysta åka in och visa upp sig, underbart att se Liket gasa på tex. Fortsätt ge järnet nu grabbar!

Grym första period av HV. Härlig fighting spirit av hela gänget. Så länge vi krigar på det här sättet känner man sig STOLT!!! :smiley:

INGEN ABSOLUT INGEN TROR PÅ HV. Förutom vi och hvspelarna sjävla. VI MOT VÄRLDEN!

Inget lallande passivitet nu utan fokuuuuus!, press, energi och sätt lägena, vinn andra perioden.
KÄMPA HV!

Och utvisning too many players on the ice. Vi börjar bli proffs på denna typ av utvisning.
Nu förvaltar SAIK detta misstaget…

Tack Fälth…

Sådärja.

Såna utvisningar kan vi inte ta mot SAIK. Nu vänder det.

Elias har redan börjat sitt nya jobb? Skämt å sido. Jävligt slarvigt, fan va förbannad jag blir!

va hände med kämpet från första perioden ?

Kommer bli en svettig period för HV nu. SAIK har blivit stärkta av sitt mål och kommer jaga stenhårt för 2-1.
Vi måste kontra in 1-2 för att kunna hålla det här.

ZAIK vaknade, det var vad som hände.