Kvartsfinal 3: HV71 - Färjestad BK

wikegård försöker starta nått jävla drev mot hv. ser inte ett skit som fbk gör, inte sett det i nån match.

som där, klockren tripping…

Fruktansvärt onödigt av Borgman kommer nog bli 2-3 matcher. Fan

är du galen? en svinful crosschecking i halsen igår gav inget alls…

Ja fakers spelaren fick ju nada straff…

Förutom ett matchstaff, sen tyckte nog jag att han förstärkte situation ganska ordentligt :slight_smile:

jaha, FBK desperata. Det märks. HV möter bra, även om man kanske skulle satt en av de två chanserna.

HV kommer nog mer i andra, då fbk kommer tröttna om de inte får utdelning.

Sluta käbbla.
Det är slumpen som avgör, inget annat.

vi skall vara glada det bara står 0-0 då jag tyckte fbk var lite bättre denna period

Dags att snäppa upp nån nivå och sätta passningarna i andra. Hemmaplan ju!

:laughing:

sant.

Jag satt också och funderade på hur länge Fbk orkar?
Det ser ut som om hela laget är övertänt och rusar. De har iallafall inte visat nåt bländande spel ännu, bara kraft.

De såg riktigt slitna ut sist.

Wikegård brukar vara grym att lyssna på men idag är det bara snack om FBK! Vad jag vet totalsågade väl Wikegård Ryno för inte så längesen men nu helt plötsligt låter det som att han vore en världsstjärna.

Tycker det är en period som FBK kom ut för att visa Hv att det inte är över. Hoppas att de åkt av sig nu då.
Tror att Jämtin snart kommer flippa ur och dra på sig ett matchstraff och där avgör vi denna match.

Tycker vi har svårt idag att komma in mot mål då FBK jobbar hårt idag. Vill se lite mer loppor från backarna då det är mycket folk framför Sten och förhoppningsvis har svårt att se lyrorna in.

Nu inloggad och bommade första perioden. Hur var den första?

fysiskt period och fbk gör sin bästa period och hv var gedigna defensivt och h ade några lägen

0-0 WTF :astonished:

Tack!

Varför skulle jag vara galen? Den är onödig den är ful och cmore rullar repriser för att hetsa. Tror det som hände igår inte blev något eftersom Nils överdriver som fan. Precis som Joel gjorde mot Lias spelar övers om fan. Nu blev ju ingen skadad o armbågen tar på näsan men ingenting förvånar mig var det gäller straffsatser på avstängningar

Edit: kollade nu när Mikael Wikström knäckte sin klubba i ryggen på Lias :cry:

Tycker abbot gör det bra. Hvs sämsta period detta slutspel.

JA :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: