Kvartsfinal 3: Linköping HC - HV71

Fick lite Louma fealing av Karlssons passning

Bengtssooooooon :smiley: :smiley: :smiley:

Jaaaaaaaa Rahimi köper korv :smiley:

Tack vare JÄMTIN fan va bra han kom in :smiley: :smiley:

:smiley: :laughing: :smiley: :laughing:

Gillir inte man redan börjat spela på resultatet. Väldigt avvaktande nu de senaste minutrna jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
BENGTSSOOON

di må va kass i PP men 5 mot 5 är vi överlägsna :smiley:

Rahimi borde få 2 assist på 1-3.

Muhaha, god korv Rahimi???

Gött att plocka en bortamatch om vi hör det ikväll. Fan va tyst och tråkigt det är i deras hall? Ingen folkfest direkt.

öööööööverstyyyyyyfffvtfffvvttttttt½!!!

Chips-arto skall få ett honorable mention för hans uttalande att Jere river ner innertaket i backsvingen, det va skoj. Han steg liiiiiiiite där :smiley:

Jämtin är äckligt bra ikväll…en helt annan människa i slutspel :slight_smile:

Har Ni märkt att kommentatorerna helt slutat tjata om hur djävla bra Rahimi är :question: :question:

Men bara lite :smiley:

nåååågot bättre tryck på O’learys just nu, ni som undrar… inga ramsor ännu. jag är för feg för att dra igång, å det va 35 år sedan jag stod i klacken senast… typ, ingen kommer känna igen nått från den tiden… å jag mins ändå inte. dubbel-dajm

Har du startat upp klacken på O’learys eller inväntar du inför 3:e - toppad och het :smiley:

jag är för feeeeg :blush: :cry:

behöver internet för att våga komma fram :wink:

Ser väldigt passivt ut i försvaret emellanåt men länge sen vi lyckas ändå vinna en andraperiod, Bra HV!!! Nu väntar viktig tredjeperiod och nu är det bara att vara rejäla och smarta, ej passiva.

Alldeles för passivt nu…lite oroväckande

Nu ligger vi sådär risigt till igen…
Lhc passar inte HV, det är ett som är säkert.

Kom igen HV!

Ligger lite TråkLule över HV nu :frowning: