Kvartsfinal 3: Skellefteå AIK - HV71

Hann inte börja kolla förrän 1-0 kom vad var det för utvisning?
Rätt eller Fel dömt :question:

Ja det var ju en bra början, :imp:

Risk för att energin är slut nu eller?

Och där var spiken i kistan.Jävla pisslag :imp: :imp: :imp: :imp:

Hönsgård!

Kommer gå riktigt illa idag om vi fortsätter så här!
Oro herregud mål igen!!!

Katastrofal start!!!

Mardrömstart… 2-0 efter 4:44…

Bra start hv. fyfan

fan, mardrömsstart…

Och där var matchen körd va :wink:

Att det ska vara så svårt att ge fan i att släppa in dom i slottet? Ge fan i att ta utvisningar. Det är omöjligt om man ska spela såhär. Man ser lama ut och ger dom ytor. gå på kropp? Stå upp och inte släppa in dom i slottet?

Som sagt, förlusten i måndags och de täta matchdagarna har satt sina spår. 4-0 i matcher till SAIK känns ganska givet.
Vi har dessutom våra två förstabackar på skadelistan tillsammans med en hel del andra. Inte de bästa förutsättningarna när man möter Sveriges bästa hockeylag i en kvartsfinal.

Hv71:s spel i special teams är under all kritik.

2 (inklusive denna) jobbiga matcher att ställa upp för HV nu, hur är moralen?

“Drakar lyfter i motvind” sa en viss Pär Mårts. Det börjar bli dags att lyfta nurå!

Ja herregud. Den knappa förlusten sist raderade nog den lilla vind som HV hade i seglen.

Det gäller liv och död…så ser det ut på detta vis, är så besviken att jag bara vill spy, vi har många skador, men så här får det inte se ut!

Hur va utvisningrna? värda?

Hittade ETT Obs! ETT inlägg när du skrev något positivt om HV :open_mouth:
Detta
Fan vad gott Dumstrut på mig då jag verkligen trodde att Leksand skulle bjuda upp men dom har bara en målvakt och någon back sedan absolut inget BRA JOBBAT HV :smiley: :smiley: :smiley:

Bra byte av HV! Skönt att se lite tryck mot kassen…

Ja har du inte mer att göra än att leta vad folk skriver så kan du dra något gammalt över dig :laughing: :laughing: