Kvartsfinal 3: Skellefteå AIK - HV71

Ingen tid för finlir.

Jag vill se följande inställning före/under match:

…och följande resultat efter match:

MÅLVAKTER
Gustaf Wesslau (GK) 32
Jonas Gunnarsson (GK) 37

1:A FEMMAN
Mattias Karlsson (LD) 25
Elias Fälth (RD) 33
Patrik Carlsson (LW) 72
William Karlsson (CE) 71
Toni Rajala (RW) 17

2:A FEMMAN
Oscar Fantenberg (LD) 6
David Petrasek (RD) 22
Christoffer Törngren (LW) 67
Erik Christensen (CE) 24
Kevin Fiala (RW) 18

3:E FEMMAN
Lawrence Pilut (LD) 20
Axel Eidstedt (RD) 5
Andreas Jämtin (LW) 91
Jason Krog (CE) 9
Johan Lindström (RW) 79

4:E FEMMAN
Stefan Johansson (LD) 73
Erik Andersson (LW) 8
Anton Bengtsson (CE) 28
Filip Sandberg (RW) 16

NU TAR VI 4 RAKA!!!

TV-sändning eller är man hänvisad till C-less?

// JV

bägge matcherna går på cless, vår match på ful-D dessutom :angry:

Brithén är inte med.

Som sagt, Brithén borta och Thörngren in. Frögren tillbaka för SAIK. Jag vet inte. Att också tappa Brithén är tungt och gör ett uppdrag som är svårt till ännu svårare. Går in med en lugn inställning för den här matchen, gör mig glad och stolt nu grabbar!

Vad har hänt med Brithén? :frowning:

Men ska inte dessa skador och sjukdomar eller vad det är ta slut snart.

Hoppas Thörngren dundrar in ett hattrick bara för det, Så något gott kommer ur skadorna i alla fall. Han borde ha spelat med Fiala förut eller? Kanske hittar världens kemi.

Otroligt med alla dessa skador…

nummer 24 får ta lasset idag… han har mer att ge.

Jag tror Fiala kommer ta över detta slutspel totalt, med start idag.

Laguppställningen uppdaterad ovan…

Eidstedt å Pilut i tredje backpar… ett steg framåt jämfört med förra matchens start.

Någon som vet varför Brithen är borta? Skit också. Han har ju varit vår bästa forward i slutspelet. TUNGT avbräck.

youtube.com/watch?v=JpAth9L59Yo

Fokusera på: - Nu tar vi dom :slight_smile:

Resten av texten är oväsentlig.

Hej och välkommna till liverapporteringen av HV71 - Skellefteå.

Vafan är det inget snack alls längre, Det blir ju bara sämre och sämre. Det ska va studio i båda matcher när det slutspel. Så man kan ladda upp ångan innan. Va fan är det här för trams!! Petter ska ju snacka som han brukar eller?

Är alla på plats i Skellefteå eller? Känns tomt här.

Tufft läge. Vi skulle behövt vinna förra matchen. Nu känns det inte som att vi kommer räcka till hur mycket vi än kämpar. Det ska till något i hästväg för att det här ska gå vägen.

Men som jag sagt innan. Jag är inte nöjd förrän vi kämpat till siste man här. Saik ska få gå över våra lik för att ta sig vidare. Wesslan blir grymt viktig nu. Kom igen!!!

Vinst ikväll, 3-2 till håve.

Nu gäller det!, bara in å fighta tills vi vinner! Vore ju inte fel med en Fiala bra kväll
Kämpa HV

SAIK- Glaslirarna 71 kommer antingen bli en ren kross eller en nervkittlande match ända in till slutsekunderna.

Vad är det för fel på dessa lirar i Hv? Maken på skadade spelare har jag sällan skådat!
Är det ren otur eller är det fel upplägg som dessa skador uppkommit?

Oavsett så hoppas jag att Hv kommer ut som bålgetingar och spelar aggressivt över hela banan i minst 3 perioder!
Let’s go Hv blå!

Härligt med 2 stofiler som kommentatorer.

Det började ju bra… :angry:

Riktigt bra Box!
Helvete

Uppförsbacke direkt, härligt. Nu lär det väl bara ramla in mål för SAIK. Tror inte HV orkar komma igen efter den psykologiska förlusten i måndags.