Kvartsfinal 4:7 - HV71 - Skellefteå AIK

Hört från Kinnarps: Filip Ahl gör hemmadebut ikväll…

Salmela med på värmningen, enligt HV71:s instagram.

hoppas som fan han kan spela

Någon som vet vad förklaringen till att inte anmäla var?
Denna godtycklighet från domarna måste snart få ett slut. Jag blir rent ut sagt förbannad.

Kom igen HV, säsongens hittills viktigaste match ikväll!!

Han såg onekligen glad ut på bilden, hoppas att det betyder att han spelar.

Fast vettifan om inte SAIK är tillräckligt smarta att förlora i kväll. En ytterligare hemmamatch där man får mer klirr i kassan samtidigt som man går vidare till semifinal… Inte helt omöjligt.

Bendelin krossade ju en klubba för 3800:- som bara blev flis, slet av sig tröjan som en annan huligan och dansade magdansen på isen, skrek nått på obeskrivlig svenska i ca 3 minuter och kastade vattenflaskor i målet och beskrev det som puckar, puckar som ska in i målet. Ger det effekt ikväll? Iså fall får han upprepa detta 3 ggr till eftersom vi nu måste vinna 4 raka. Frågan är dock om SAIK uppskattar magdans och sönderkrossade klubbor i deras hemmaborg :laughing:

Är rädd för att det är godnatt idag!
SAIK kommer ju pumpa på som fan för de har delvis 4 matcher att avgöra på och de vet om Hv spelarnas kniven på strupen och då kan det låsa sig samt att Hv har uppträtt virrigt inledande av näsan samtliga matcher.

Hoppas självklart att Hv trycker ner SAIK i sulorna och får utdelning på sina chanser!

Första Carlsson-Karlsson-krog. Kolan-fälth backar
Andra brithen-holzie-ahl. Fanten-pettan
Tredje rajala-Christensen-fiala. Salmela-pilut
Fjärde Erik Andersson-Bengtsson - Sandberg . Extra liket

Salmela spelar alltså ikväll, äntligen!

Swwweeet att Salmela spelar och grymt spännande att se Rajala med Fiala från start, de fåtal tredjeperioder de spelat ihop innan har ju visat grymt bra kemi.

Hoppas HV spelar i alla perioderna, och inte bara i tredje…

Hade nog gärna bytt plats på Holza och Christensen för att få in lite mer tyngd med Fiala och Rajala, men detta kan nog också funka! GO GO NU FÖR FAN HV!


IKVÄLL KROSSAR VI SAIK :smiling_imp:

SNYGGT :slight_smile:

FAN VAD VACKER!!! SNyggt gjort!

Kan du inte lägga till denna låten som jag har i länken, folk kommer gråta! Lyssna på hela!

Tänk då de sitter i omklädningsrummet och pratar och sen så ställer de sig upp och går ut mot arenan och sen så ser man W Karlsson åka ut och ta ansvar för hela laget och sen så gör han mål vid 1.46! Jag får gåshud av att tänka på det!

youtube.com/watch?v=trxh36vA0zg

HÅVE I MITT HJÄRTA!!! NU TAR VI FYRA RAKA!!! HEJAHEJAHEJA HÅVE! HÅVE BLÅÅÅ ÄR DOM BÄSTA!

Bo"överstyyyvts" son Filip Ahl lirar ikväll.
Mycket kul och håll ett öga på framförallt ens tacklingar.

FirstSwitch: Visst är det en landslagströja Karlsson har på bilden? :slight_smile:

Tifo! Ja nu jäklar!