Lagbygget 23/24

Larsson, Shore, Björninen de alla skulle passa perfekt. Sen kan HV plocka en mer offensivt skicklig ”första” center som kan driva en andra lina, typ Lias. Kanske t.o.m. Nättinen kan ta rollen mellan Andre och Isac?

@Diabolics, Brynäs var ju bra till han gick sönder. Ger mig fan på att han spelade med skada andra halvan av säsongen. Han kunde inte göra sig rättvis. Men både Björninen och Larsson är riktigt fina hockeyspelare. Egentligen för bra för SHL. Brynäs problem var väll att ha båda två då de typ är likadana.

Nej inga fisiga Brynäsare!!

1 gillning

Vi behöver en Ryan lasch i första, när han var som bäst.

1 gillning

När man pratar om att ta in Björninen och Larsson som centrar i HV…då blir jag lite mörkrädd :blush:

3 gillningar

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Silly season: Seriösa rykten 23/24

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Seriösa rykten 23/24: Diskussioner


Känns som en väldigt fin värvning som 6-8 back!

7 gillningar

På spåret-liknande reveal på Facebook. Fantastiskt! :smiley:

1 gillning

Är mest förvånad att Nubben värvar någon utan Timråkoppling.

5 gillningar

Gick in på hemsidan för att läsa om Strandell och klickade vidare på herrlag och trupp. Där finns Vignault, Shore OCH Bödker med alla tre. har jag missat något???

1 gillning

De är inte avtackade så nej, du har inte missat något.

Eller förlängda :star_struck:

1 gillning

Vår silly hittills är svag, rakt av.
Visst, Brännström är en bra spelare… Sen då?

Detta känns skit, så är de.

3 gillningar

Jadu. Vi får hoppas att nubben-gubben sitter med 2 håll käften värvningar, typ Lias och Svampen.

1 gillning

Är du Blackberry Smoke-fan möjligtvis :face_with_monocle:? OT jag vet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Shore hoppas jag får förlängt!

1 gillning

Visst att man kan tycka att forwardssidan ser lite halvdan ut hittills. Men har svårt att se hur man inte kan gilla denna värvningen. Backsidan kommer hålla riktigt bra kvalitet, som det ser ut nu.

Silly har bara börjat… nära alla är presenterade så kan vi konstatera om det är en bra eller dålig ailly. Tålamod :+1::hugs:

Nej jag vet inte. Kommer från Div1, gjort en ok sässe i HA. Ska absolut inte såga Olle på något sätt. Men… det är ingen Pilut-värvning.

2 gillningar

Hört talas om de där med tålamod. Vad är det?

Skämt åsido… har sett för många direkt tvärsvaga silly från HV sedan 2018 för att någonstans känna att ett visst lugn.

1 gillning

Jag tycker också att Shore vore en kanon 2:a center, mycket klok och gör andra bättre tycker jag och ja, Blackberry Smoke äger :slight_smile:

2 gillningar