Matchvärmning öppna för allmänheten

Tänkte bara kolla med er som är mer rutinerade på området matchvärmning/träningar… Där är jag helt lost!
Är alla matchvärmningar ”öppna” så man kan gå in och kolla lite? Och isf är det via vanliga huvudentrén man går in i hallen som vanligt?
Kommer vara med mina två små grabbar på 5 och 7 år i Jönköping onsdag-torsdag och tänkte vi kunde besöka arenan innan vi tar oss hemåt på torsdag och såg att det var matchvärmning kl 11. :slight_smile:

Tacksam för all typ av info :slight_smile:

Du kan gå in där man går in till resturangen. Det är alltid öppet vad jag vet på värmningarna!

Stämmer som Hannes skriver.
Ingången till restaurang Cezar finns på andra sidan gentemot huvudingången.
Sidan mot motorvägen med en lång silver-trappa(borde ju fan vara blågul).

Funkar även kortsidan där spelarna går in. Där går vi in. Öppet oftast, annars hamra på
Blåa plåtporten. Där får du till vänster se prylar som ska signeras och förhoppningsvis
spelarna. Rakt fram och längst bort till höger har du A-lagets omklädningsrum.
Ni kan självklart gå bort ditt. Fråga bara - sällan problem.
Finns det soffor och en läskautomat utanför så är ni på rätt ställe.
Glöm då inte autografpennan och det som ska signeras.

Mvh Sir Ward

Tusen tack för infon!

Tycker du ska stå upp, och vråla Ziiiico. En legend.

Han finns där nånstans. Enligt mig, en av dom bästa skribenterna på forumet.
Zico, Barota, Timpan och ”tjuren” bor fan i KA. Hur? Helt klart jävligt avundsjuk.

Haha :slight_smile: Håller med dig Sir W! Han är grym, Zico.
Vi är på plats, med en handfull åskådare till. Bra tempo och fullt manskap vad det verkar.

Första som hälsa var Rahm, det är fint gjort!

Från matchvärmningen kunde man förutom Zion se Önerud o Bergström kampera lite ihop. Den som gav mest var utan tvekan Didde. 100% hela tiden, något jag inte sett sedan Pilut var i KA. I övrigt 3 heta målvakter som matchades extra länge med William Rahm och Zion, samt Holmström o Lillis som drillade Emil Johansson lite extra. 2 nöjda ungar här hemma som ivrigt väntar på att matchen ska börja från tv-soffan och en belåten far, som är minst lika nöjd :slight_smile:

Underbart att du och framförallt dina barn är nöjda. Bra.
Var ni inte utanför A-lagets omklädningsrum? Springer ju folk in och ut hela tiden, så fråga vem ni vill träffa.
Jag kan närvara nästa gång om du vill.

Verkligen! Är nog lite för svensk för det! Grabbarna hade nog uppskattat det som tusan, men dom är inte dom som tar för sig direkt. Blyga och försiktiga, men vill så mycket. Äldste sonen är autistisk, så för han hade det nog varit en upplevelse som hade varit svårt att toppa. Hojtar till nästa gång Ward:en, så får du guida oss :slight_smile:

Självklart hjälper jag till med det. Ring mig vid nästa besök, du har ju mitt nr. Kanske vi kan styra upp något speciellt.

Kan ta med mig sonen 11 och dottern 14. Dock inte 23-åringen. Hon ogillar hockey den jäveln. Otäckt!

Låter som en kanonidé! Hör av mig nästa gång!