Ödesmatchen - BIF - HV - Lördagen 4'e Mars

Jag sitter och kollar på biljetter till matchen - är det någon gång man ska vara på plats och försöka ge sitt stöd så är det väl här. Jag har dock aldrig varit i Gavlerinken (eller vad den nu kallas nuförtiden), så jag tänkte höra var folk brukar köpa sittplats som bortasupporters? Eller om vi kan kordinera ihop ett litet gäng på en plats? Bortastå verkar vara ganska sunkigt av bilderna att döma och sen hoppas jag på att NBS fyller den själva ändå.

Någon som varit där och kan tipsa eller ännu hellre folk som tänker åka själva som vet var dom tänker/har köpt biljetter?

Alla till Gävle!

1 gillning

Vi är några som funderar på att åka. @TimpanHV71 har kollat på platser. Kanske kan han ge info om var vi sitter?

1 gillning

Vi är tre till fem HV-fans som åker upp från Stockholmstrakten. Vi har inte köpt biljetter än. Noterade att man kunde sitta tre rader upp från HVs avbytarbås.

Om vi nu åker ett gäng, då behöver vi ju ansluta före match och sjunga upp. :beers:

Sektion F1 Rad 9.

1 gillning

Jag kommer att vara på plats i Gävle om någon vill ta en öl ihop och snacka lite skit.

1 gillning

Lite väl nära hemmastå? Eftersom HV gör sina mål i period 1 och 3 (och aldrig i period 2…) så vill man se detta på nära håll! :wink:

Förutom igår då…

1 gillning

Har väl bortastå placerat precis intill hemmastå? :wink:

Nog för att man vill se mål men att få se tomheten i blicken hos Brynäsklacken när vi förhoppningsvis säkrar kontraktet är värt mer :stuck_out_tongue:

6 gillningar

Ha ha bra tänkt!

Kommer va på plats!

3 gillningar

Jag är där! Köpte två platser på A1 (motsatt sida hemma/bortastå).
Vet inte egentligen inte varför men de var billiga och jag gillar sitta nära isen.

Kämpa Håve!

2 gillningar

Fan, fick ångest av denna trådstart.

1 gillning

Du är inte ensam, sjukt mycket ångest nu. Slutet på matchen mot Örebro var bara ont i magen. Det är bara att bita ihop!

Men då har vi några på A1 och ett gäng på sektion F. Så märklig arena där bortastå är på “fel” sida, gör valet klart svårare. Talar lite för HV att dom inte ens kan bygga en arena på rätt håll. :wink:

Träffas nånstans i närheten och käka före match kanske?

Blev F1 rad 11 för mig.

2 gillningar

Oskar Kvist avstängd resten av grundserien.

Ingen viktig spelare men inget negativt i alla fall.

Bra.

Vi bokar bord här: https://www.trivs.nu/
15.00

Vilka kommer?

Se till att ni oxå bokar bord, om ni skall äta så tar vi över stället.

@Dysso ?
@Avery ?
@1586kvadrat ?
@jordfelsbrytare ?
@Lexhed ?

Vi borde ju kunna bli ett gäng där, som sjunger upp?

Jag är på! Anländer kanske inte exakt 15, men borde vara där senast 15:30.

Gemensam promenad upp till Arenan sen eller hur tänkte ni ta er?

Japp

Varning: det där boknings-systemet verkar kasst på den restaurangen.

Jag skickade in, fick noll gensvar, ringde: de hade noll bokning i mitt namn.

Så, ring för säkerhets skull: 026-36000, alternativt skicka mail: info@trivs.nu