Omgång 10: HV71 - Färjestad BK

[size=150]HV71 - Färjestad BK[/size]

Första hemmamatchen på länge spelas mot serieledarna FBK, och
hoppas att spelet mot frölunda hänger med.

hv71.se/artikel/zcjfaj8ps-3i … k-axelsson

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Ska bli kul att se om vi kan prestera samma fina spel i 2 matcher i rad.

Kom igen HV kør så det ryker.

Viktig match idag om HV ska vara med i toppen. HV brukar ha lätt för Träsko hemma så detta tar vi.

Vinn för Guds skull så att jag inte blir mobbad av min fd. Jobbarkompis som av någon outgrundlig anledning håller på Dansbandslaget.
Kan tyvärr inte följa matchen idag.

Färjestad har imponerat inledningsvis men ser man till senaste årens statistik talar ju allt för oss. Vet inte riktigt varför vi har så förtvivlat lätt för flickorna från Värmland men jag ser gärna att det fortsätter. :smiley:

Ska bli spännande att se om vi hänger med Färjestad i år, säkerligen ett lag som gör jobbet och spelar smart med tanke på att man ligger där man ligger. Jobbet och lite kreativitet blir nog viktigt idag.

Stenlund tillbaka, yesss

Vem är Edwin Johansson?

Rätt mkt nytt i formationerna.

Kapten i J20 laget.

eliteprospects.com/player.php?player=241214

Stämmer det verkligen att Thörnbergs kedja är fjärdekedja? Han har ju varit placerad längst ner i den här grafiken i ganska många matcher nu, men det känns helt osannolikt att den kedjan skulle få mindre speltid än de som står som andra- och tredjekedjan. Vad är egentligen anledningen till att man skriver så?

Färjestad har imponerat måste jag säga och öst in mål i inledningen så lär bli tufft.
Och håll koll på #67 i fbk, han kan sätta puckar i snäva vinklar.

fjärdekedjan ser starkast ut.

Jag har inte sett några gnistor mellan Sweatt och tedenfart ännu… tveksam där… hög tid för Sweatt att kamma sig.

inavlet från värmland skämmer ut sig i direktsändning. Inte oväntat kanske.

Idioter.

Vad nu?

de började bröla när resten av arenan lyssnade på talet för Bengt H.

Samma skit när Kung Johan Davidsson hyllades.

Tedenfart, imponerande, synd.

hur kan det vara icing?