Omgång 10: HV71 - Leksands IF

Tungt för vår kapten nu.
Styrka till honom och laget.
Vårt HV.

Lyft nu!

Var det klacken som drog igång sittplats nu? bra i så fall

Krog fortsätter vara sämst i hv.

Klart det är mål.
Fantastiskt försvarsspel ytterligare en gång.

Det serrrrrrrrrrr MÖÖÖÖRKT Ut :imp:

Jag blir mörkrädd.
Huvuden (pluralis) måste rulla!

Blir så lack :frowning: hur svårt kan det vara? Känns som att hv gräver sin egen grav. Jag sa 4-1. Verkar bli 1-4 och ännu ett minus till Petraseks konto.

Man vill ju bara gråta. Det blir ju aldrig bättre. Har intalat mig själv att det löser sig, men nu r jag fan helt hopplös…

Finns flera som aspirerar på den titeln. Dock gillar jag att man smäller på. Samtidigt så är ju hv ett lag utan självförtroende och allt är därefter.

Petrasek borde slutat efter sin sejour utomlands… Han är så dålig och på efterkälken hela tiden… bortgjord heeela tiden. Dahlen har nog gjort sin sista match efter denna… De kan inte få fortsätta att misshandla vårt lag såhär…

Mitt 1-1 tipps på matchen var realistiskt…Tills matchen började vill säga

Vad kommer denna match få för konsekvenser nu den närmsta tiden tro?

Tänk om Stillman hade haft lika mycket stake som Loob!
Då hade fan inte någon av våra ledare stått i hallen imorgon!

PINSAMT!!!

Inte mycket, dom kanske sänker målsättningen lite till… :frowning:

Ofarliga.

Gör man mål av att snurra i hörnen?

vad menar du? att Stillman inte har något att göra med detta fiasko? Skulle han haft stake så skulle han ha sparkat sig själv efter förra säsongen

Dalén Kommer att säga att vi spelat bra och vi är på gång samt ett flertal andra klyschor :cry: :cry:

Jag tror nog definitivt att detta kommer få konsekvenser. Ledningen är redan missnöjd med Dahlén och hela tränarstaben och dagens match lär ha varit droppen som får bägaren att rinna över fullständigt.

mrbeach: självklart

Han menar att det borde rensats för länge sen. Stillman har ju byggt truppen helt fel… Stille borde gå han med enligt mej. Davidsson är piggare än Stillman och borde ta över det uppdraget

Bänka Petrasek i nästa match o kör på Juniorer istället. Kan knappast bli sämre.

Detta är alltså samma Leksand som i förra omgången torskade med 1-5 hemma mot AIK.

Hatar att motståndare bara åker å hämtar 3 pinnar i Kinnarps.