verkligen riktigt värdelösa indeed.
Var Wesslau skadad eller varför envisas Dahlen med att spela Gunnarsson istället?
Han är inte skadad.
Så har man kommit hem efter en av de sämsta matcherna jag någonsin sett. Hallen var fullsatt, klacken körde stenhårt, alla förväntade sig en hockeyfest, vad gör då HV?! Skämmer ut sig totalt, felpassen avlöser varandra, sirapen i de flesta benen, Sundh är väl den enda ihop med Gunnarsson som får godkänt, Gunnarsson räddar ett uselt HV i första, och han får ingen som helst hjälp.
Droppen som fick min bägare att rinna över var när Ulf plockade in den spelare som jag studerat extra noga idag Luoma, får spela PP när HV jagar reducering…alltså, att säga att Luoma är dålig, det är att vara väldigt snäll, jag tror inte han gjorde ett rätt i hela matchen, och det gjorde förresten inte Rhett heller…Det bästa med en sådan här match är, att det bara kan bli bättre i nästa!
Vem skulle han ha spelat då Robert? PP var katastrofalt hela matchen han var ju tvungen att göra ngt, jag tycker det blev mycket bättre fart på passningarna och mer skott när trygg o louma spelade PP. Pettan är ku totalt under isen just nu så varför han får så mycket tid i PP är för mig en gåta, enligt mig ska han inte spela överhuvudtaget just nu…
I övrigt så va det en riktigt dålig match av Hv o den där kampviljan dom visat i match efter match var som bortblåst…
Men nya tag På tisdag o då hoppas jag Lule får käka upp detta!
Summan av det hela är enkelt , Gunnarsson spelar bra , men grabbarna i laget litar INTE på han, då blir det som det blir. Sen tycker jag personligen att Uffe är bara dum i huvudet som ställer Gunnarsson i målet i en hat match där LHC står för motståndet, men LHC vann så jävla rättvist ! Mycket bra match av LHC !! HV71 var inte ens i närheten. Hela laget var bakfulla.
rättvis seger för lhc. men de andra elitserelagen tycker nog det va bra att hv föll. annars hade hv haft 6 p ner till 2an. hade dock inte suttit fel. om hv hade vunnit. vi föll på att vi slarvar på tok för mycket. därför vi föll i dag
Såg inte matchen idag men så här i efterhand går den tolkas ganska enkelt efter ha tagit mig en stund och läst igenom inläggen i tråden.
Pinsamt att se hur seriens dyraste försvar spelar som ett gäng snorungar
Dom spelar ju som 8-åringar
…All heder åt Gunnarsson!
Nu laddar vi inför nästa match, vi är fortfarande serieledare och så ska vi förbli!
Så har man kommit hem efter en av de sämsta matcherna jag någonsin sett. Hallen var fullsatt, klacken körde stenhårt, alla förväntade sig en hockeyfest, vad gör då HV?! Skämmer ut sig totalt, felpassen avlöser varandra, sirapen i de flesta benen, Sundh är väl den enda ihop med Gunnarsson som får godkänt, Gunnarsson räddar ett uselt HV i första, och han får ingen som helst hjälp.
Droppen som fick min bägare att rinna över var när Ulf plockade in den spelare som jag studerat extra noga idag Luoma, får spela PP när HV jagar reducering…alltså, att säga att Luoma är dålig, det är att vara väldigt snäll, jag tror inte han gjorde ett rätt i hela matchen, och det gjorde förresten inte Rhett heller…Det bästa med en sådan här match är, att det bara kan bli bättre i nästa!
Kan bara hålla med dig. Men sådan är hockey. Stort plus till klacken som till och med i tredje var väsentligt bättre än laget på isen.
Finner inga andra ord än skandal, pinsamt o.s.v över Hvs inställning i går! Och nu känner man igen Mikko Louma, fy fan vad kass han är, han borde aldrig mer få spela i HV, sen att Kolan var dålig i går med och Petrasek var kass igen! men Louma står i en klass för sig. Stackars Gunnarsson som fått stå 2 matcher där Hv inte visat någon vilja eller haft någon fart i. sen borde väl gunnarsson tagit något mål, men svårt när man inte får hjälp och få stå så sällan .
Matchen mot Modo borta var ett snäpp värre än i går.
Uselt. Rättvist.