Det enda som kan rädda denna dag är om skogsfolket från Värmland åker på stryk.
Ang matchen så finns det inget positivt. Möjligtvis att vi slapp nollan.
Vi kommer att studsa tillbaka direkt som Rögle fick känna på efter modo matchen.
Visst luleå borta på tisdag blir riktigt tufft men det blir inte sämre än idag.
Ursäkta min Lördagshumor men "MyXoMoPBL " är nog den enda som fått mig att skratta så gott idag iaf!
ren humor i en annars helt värdelös och förstörd Lördag!
det där var så dåligt så jag kanppt vet vad jag ska säga. Visst,spelet funkar inte alla dagar.Men vad gör man då?Jo man kämpar!! Loja jävla spelare.Kan ni tänka er att de har ett genomsnitt på 100 000 i månaden? Hoppas varenda spelare (utan Gunnarsson och Sandberg) kollar sig i spegeln och frågar sig själva om de gjorde sitt bästa. Mot Växjö kunde man det.Men inte fan nu.
Varför fick Sandberg som var hur hungrig som helst endast spela två byten?
Håller inte riktigt med… Tyckte det blev en bra injektion i båda kedjorna.
Skapade bra tryck inlednignsvis i tredje, med följd ett PP som PC-WK-MN-ML-MT gick in och spelade bort. Lite coachtabbe där, men men.
tyckte mig inte se större skillnad. Jag tycker dock att man måste fortsätta precis som man gjort. Dagens match var en stor plump men att göra större förändringar pga en match är fel, enligt mig. Enda som fattades idag var hjärtat… och det lämnade man väl i oklädningsrummet?
var väldigt synd att Dyk inte fick några minuter idag…
Så har man kommit hem efter en av de sämsta matcherna jag någonsin sett. Hallen var fullsatt, klacken körde stenhårt, alla förväntade sig en hockeyfest, vad gör då HV?! Skämmer ut sig totalt, felpassen avlöser varandra, sirapen i de flesta benen, Sundh är väl den enda ihop med Gunnarsson som får godkänt, Gunnarsson räddar ett uselt HV i första, och han får ingen som helst hjälp.
Droppen som fick min bägare att rinna över var när Ulf plockade in den spelare som jag studerat extra noga idag Luoma, får spela PP när HV jagar reducering…alltså, att säga att Luoma är dålig, det är att vara väldigt snäll, jag tror inte han gjorde ett rätt i hela matchen, och det gjorde förresten inte Rhett heller…Det bästa med en sådan här match är, att det bara kan bli bättre i nästa!
Värdelös match igen, ingen hjälp till Gunarsson igen! vad håller dem på med och var lämnade dem ödmjukheten idag?? H>åller med om att Davidsson slänger bort pass i PP för mycket, han har gjort det ibland innan men numera händer det ju varje PP sen är Petrasek sämste spelare varje match numera.