Skitmatch. Glöm och gå vidare. Men det måste göras något åt den otroligt dåliga effektiviteten. Lika hög som den var i början, lika låg är den ju nu. Men det är väl så det måste vara när statistiken ska jämnas ut. Surt.
Nej Lindbom ikväll gör ni inte en bra match, och nej Lindbom ikväll var det inte många som steg fram, dock håller jag med dig om att ni var kass framför eget mål.
1 mål bör han ta. Sedan är han sprattlig som vanligt men gör några idiot räddningar som vanligt. Resterande 3 mål är försvarspel som inte hör hemma på denna nivån från både backar och forwards! Pw ska ej lastas för denna förlust tycker jag.
Ett riktigt bottennapp idag.
Men hur kan 4 domare missa 2 solklara höga klubbor begriper jag inte när de också får använda jumbotronen!
Sen återigen, vad gör Tedenby i PP? Ham drar ner tempot något vansinnigt med sitt kladdande.
Tycker att Albrandt försvinner helt när Ham hamnat med 21-24.
Skitmatcher kommer och idag var den en sådan. Nu bryter vi ihop o kommer igen på torsdag då DIF får ta smällen för idag.
Vetefan om jag tycker HV äger matchen alls. Möjligtvis något tillfälle i första perioden. Öppna dammluckor i försvaret summerar matchen ganska bra. Uselt spel framför båda målen dessutom
Hoppas på lite förändringar till nästa match. tycker Vi ska gå tillbaka kedjorna som vi hade innan Önerud blev skadad, då funkade iallafall både förstakedja och andrakedjan. Både Önerud och Thörnberg är starka målskyttar, tycker det blivit lite pannkaka att ha dem i samma kedja.
Det kuggar liksom inte i någonstans just nu.
Vi håller mycket puck, men rempot är väldigt lågt, för mycket one man show.
Inga spelare som går pucken i farten.
Tycker inte vi äger matchen alls, skapar alldeles för lite.
Lindbom måste ju agera under matcherna, inte när det är en minut kvar.
Vi har ingen kedja som fungerar, att ha 21, 24,och 40 i samma kedja fungerade en match.
Deras skills behöver spridas i fler kedjor.
Som någon sa, Arlbrant är helt osynlig, inte såjävla konstigt när man tittar på vilka han spelar med.
Sätt han med Thörnberg, Arla är framläggare, Thörnberg målskytt.
Kedjorna känns helt felkomponerade tycker jag.
Och helt fel kan jag ju inte när man tänker på hur lite vi skapat sista matcherna.