Omgång 11: HV71 - Mora IK

bra teden, fint pass lehtonen

Okej, jag ser inte matchen. Men det är ju ändå komiskt att Ytterell får chansen och är inne på baklängesmål direkt - sitt första byte(!) om jag förstår det rätt.

Vill bara skratta. Men som jag sa tidigare. Otroligt svagt av ledningen.

Tur vi har Tedenbyyyyyy :smiley:

TTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNBBBBBBBBBYYYYYYYY :smiley: :smiley:

Ytterell ytterell ytterell allt är hans fel tydligen, blir så trött. Har alla glömt hur allt startade. Mora kunde bita sig fastna anfallszon för att nr 3 Lauridsen drällde med pucken onisyälley för att lägga en enkel passning till just ytterell så blir han hellre av med pucken.
Sen i övrigt så var hela jävla laget passivt i egen zon på målet.

Herregud nån jävla måtta får de väl vara!

Ja :smiley:

Herregud va gör Sandström!!!

Sandström är ju fan värdelös

Nick. Bra byte av Ytterell! Såg reprisen, och han byter ju helt jäkla tokigt.

Sandström för HELVETE :imp: :imp:

2a bytet. Första bytet hade Lethonen lägen vid flera tillfällen att passa Yterell men gjorde ej det. Såg lite komiskt ut. Ljungh nätar. Byte 2 ligger fel i markeringen exakt hela bytet man får ont i magen laget kommer fel i positioneringen Mora gör mål.

Suck…

Som ni vet så har jag stora problem med kritik mot HV. Halva släkten/nära vänner involverade.

Men, Ytterell :confused: T.o.m sonen frågade vem och vad han gör på isen och han är 11år.

Kanske dags att kasta in Gunnar i kassen. Ser inte allt för stabilt ut

Sandström är inte känd för att vara jättestabil i sina prestationer. Suck…

Ytterell har ju ett bra skott… de spelar bara honom i fel lägen.

Får nog fan skylla 2-2 målet på Ytterell också, åker å byter och sätter polaren i klistret direkt

Kvitteringen är nog en blandning av en iskall Thuresson och en svajig Sandström…

Bra skott har även min mamma. Ironi hoppas jag…

Vill bara ge mig själv en liten smäll på fingrarna.

Såg nu att Ytterell var inne på 1-0-målet. Alltså inte hans första byte.

Shame on me.

Med det sagt. Han bör INTE spela en sekund.