Sjöholm har ändå varit ganska bra det senaste. Närmast bänken är enligt mig Day.
Är lite rädd för den här matchen. Alltid efter en seger och man börjar få lite hopp så tar HV ner en på jorden igen.
Ja, det är väl just det att HV sällan införlivar förväntningar - så fort det tänds ett hopp så brukar det släckas nästa match
Saknar ju både Kapanen och Dahlen så bara en kedja vi måste bevaka extra. Vi har ju sista bytet dessutom.
Svårt att se en enklare match för oss i SHL på papperet faktiskt. Ett sådant här Timrå måste vi bara slå annars lär vi få problem.
Kan inte se oss torska idag.
Har stakke en hållhake på blomman eller varför startar man inte med Pettersson
Krascha nätet i anfallszon som andrafemman gjorde i förra matchen. Spelet framför eget mål måste vara tufft och bestämt. Fire!
Idag vill jag fan se att vi vinner skotten rejält, minst 26 skott på mål.
Timrås första- och andra kedja är ju landslags mässiga. kan vi få ner dom så kan vi ta det. Timrås backsidan däremot skrämmer inte
Jag är så kräkstrött på Tikka, Lindbäck och Stakkestad. Samtidigt blir jag glad av att se Träff och Reber spela hockey.
Känner samma. Reber är grym och jag vill se Träff få pucken mycket mer i 5 mot 5, det kommer skapas massor framåt. Tikka som center… Det där skulle kunna bli en riktigt fin kedja annars.
Tycker nog inte Hartmann, Pettersson och Johansson är landslagsmässiga precis.
Hade vi nog inte velat ha som andrakedja i HV. Max tredjekedjaklass.
Vinn. Bara vinn.
Kommer man få se Nubben i rutan idag tro?
Timrå saknar även Strömberg och Erixon på backsidan
Men vi mötte ju även Skellefteå när dom var som mest skadeskjutna och det gick ju som det gick, så torsk kan det nog alltid bli
Läste inlägget. Tittade upp på TV:s. Såg Nubben.
Visas Nubben på tvn idag skickar jag ut fanskapet (tvn) på gatan.
Grymt provocerande människa.
Visades precis när han kom ihop med Jokinen.
Ut med TVn…
Känslan här är torsk.
HV har haft problem länge med skridskostarka lag som pressar högt och stressar våra backar.
Så fort vi har chans att få häng på lagen ovan så gör vi en plattmatch. Hoppas tvärtom idag. Spela för Bosse för fan.
Otroligt fint av bortklacken.
Verkligen fint av Timråsupportrarna!