Jo men han skulle ju kunnat fixa den annars…
- Don behöver en center som kan mer än vara publik på matcherna.
Kan inte vara skitlätt att försöka leverera något när man alltid spelat som om man är 4/5 när dom kommer in.
Tekning o offensiv zon med min kvar. O mam väljer att inte plocka Dichow!! Vad är.det för jövla coachning?!
Allvarligt talat, när ska det hända nåt? Ska vi sitta o vänta i 30 omgångar denna gång också!!
Agera nu för helvete CA!!!
Som första center? Jo antagligen. Men det säger mer om lagbygget än om Kero.
bra, precis i rättan tid, nu är det ofarligt att göra mål
Nämn en 1C som varit sämre.
Så dags nu… Fyfan
Klart att Wedin som var antingen skadad eller kass när han var med och spelade ner HV i HA gör 3 poäng idag…
Vi är inte bättre än Allsvenskan.
Så Abbott kan dra dit pepparn växer och ta in någon som vet hur man bygger ett lag för lingonserien.
Oavsett hur det här slutar om några sekunder så vill jag tacka för en väldigt fin hyllning av Boo Ahl.
Det är inget nytt
Skafferiet sinar i sjukdomen. Vilken glädje att hitta en liten torkad habanero som kan skänka sting och smak. Snabbnudlar kokade i 2 minuter och sedan frästa i pannan i het olja med den krossade habban blir en delikatess.
Önskar att HV kunde hitta en chili till sin fadda anrättning.
Så dags nu era sopor. Time out på det med?
Matchcoachningen! Fingertoppskänslan! Wooow!
Vårt hopp står/stod till Chris Abbott. Och om då inte Kero lyfter så blir man lite uppgiven. Vad ska HV göra liksom?
Man tar timeout och Blomman ritar då för Dicken hur han ska göra med 15 sekunder kvar. Klistra fast Dicken på bänken för fan, varför ska han ens in igen när det är 15 sekunder kvar??
Och mastermind Davidsson står och ritar.
Brynäs nästa. Där kan vi glömma poäng
Ja, eller så gör man nåt åt det när man har det som jobb!!!
Förstår att han lämnar denna trupp, vad är det för jävla resonemang? Han är väl för fan sportchef!!
Gör nåt då!!
Nähe ni, ändå för sent med reducering. Faktiskt det värsta som kunde hända. ”Vi förlorade bara med uddamålet. Finns att bygga på. Bla bla bla”. Nu skiter jag i detta!!. Jag är inte intresserad av att kolla på dumpande av puck och spelare utan energi och kompetens. Återkommer efter 52 omgångar för att bevittna kvalserien mot Modoröv. Ha det så länge!
han kanske inte kan göra nått?