Omgång 11: Malmö Redhawks - HV71

Vilken märklig period…HV kan inte haft många skott.

Ja han måste skärpa sig… Juniorfasoner att bli så till sig i trasorna för att man får några mål att man börjar spela slarvigt…

Spel 5v5 har i ärlighetens namn sett rätt risigt ut… effektiviteten går inte att klaga på dock :laughing:

dansar nakenlambada på parkeringen

Hyfsad period med hög effektivitet och bra BP. Frågan är bara om man tänker spela en hel match ikväll? 20min räcker inte.

Kör du helikoptern?

Tränarna måste ta ett snack med Thörngren om hans dåliga karaktär och löjliga fasoner bitvis ute på planen. Så oerhört nonchalant emellanåt.
Holmström 3 steg bakåt sedan Brynäs matchen. 1 bra match av 10 vilket är undermåligt.
Ikonen är totalt vilse därute men lyckas med ett klassmål. Starkt! Men mina tvivel kvarstår vad gör karln därute? Hur kan han ha så svårt med positioneringen?

Nä fy. Sist blåste jag iväg till Göteborg.

Hugo är på väg mot ett Victor Söderström genombrott wow!
Är Gunnarsson första målis säsongen ut? Tveksamt om Hugo fortsätter såhär.

Antar att du menar Linus Söderström? Och ja, han ser verkligen riktigt stabil ut!

Grejen är ju att Gunnarsson varit riktigt bra också. Skönt med två bra målvakter

Ja frågan är väl snarare hur det blir med Åhman när han kommer tillbaka.

Men vilken megatabbe.
Såklart jag menade Linus :slight_smile:

Hugo är ju Hu go som helst

Fimpade du Fylkings helikopter så finns en annan lite annorlunda tävling.
Vinner du denna så får du allt jag äger.
funfunfun.se/2011/10/3295_SM_i_L … off?play=1
(Ber om ursäkt för OT :wink:)

Jag tycker att Martinsson då och då ger bort pucken i egen zon vilket ger farliga lägen…

Han spelar ju väldigt många minuter och då känns det lite konstigt att det är så…

Tycker Lillis gör rätt som matchar Holmström med Camara och Bergström. Om Axel inte klarar att vakna ur dvalan i den omgivningen, då vettifan vad som är fel.

Det blir virrigt i HV så fort tempot höjs. Malmö har ju inte så mycket att välja på än att satsa allt framåt, men de har två perioder på sig att göra lika många mål på som HV gjorde på en, så det här är långt ifrån klart. Och med tanke på hur man vek ner sig senast på hemmaplan så känns detta långt ifrån säkert.

Ja, säga vad man vill. Men målvakterna är HV:s minsta problem i år. Där håller vi guldklass.

Att HV har 0-3 känns lite som ett rån…