Omgång 11: Örebro - HV71

Hade gärna sett en fjärdekedja med Hugo Petterson - OFM - Träff. Hade absolut inte gjort det sämre än Lindbäck-Önerud-Stakke.

10 gillningar

Inte bara inne. Fin pass upp till Örebros back, mitt i banan…

Mycket är dåligt i år absolut, men vi har ju bra junisar. Kör med dem låt dem åka som fan. Vi har saknat det i en massa år. Obegripligt!

1 gillning

Delar Nubben och Monten på en Loka-flaska? Nu när man behövt äska mer pengar…

1 gillning

Det var ju det Nubben sade inför i år.
Men han glömde kanske bort det?

1 gillning

Viktigt att vi tar tre poäng ikväll. Rögle leder. Malmö och Leksand har lika i sina respektive matcher. Med fel resultat kan vi ha fem poäng upp till säker mark.

1 gillning

Laget har ju själva satt sig en dålig sits minst sagt. Samtidigt älskar alla att haka på en trend. Om journalist/expert sågar så vill inte de andra vara sämre. Tror också att attityden hos oss fans på forumet och sociala medier kan påverka krisstämpeln utåt. Vi (jag också) raljerar ju öppet runt både spelare och ledare.

Utifrån ovanstående tror jag det ör HELT kört för firma Montén och Nubben att vara kvar. Förtroendet saknas i alla led.

Hoppas inte styrelse och klubbdirektör hamnar i nån prestigesituation där de vägrar lösa kontrakten för att “inte ge efter för yttre påtryckningar”.

3 gillningar

En brakförlust och Monten/Nubben out tar jag alla dagar i veckan över en seger ikväll.

Känns tyvärr som att det finns en sådan risk.

Hade styrelsen och Lindbom vetat bättre hade de sparkat Nubben i samband med tränarbytet i början av året.

5 gillningar

Förstår inte Tedenbys analys att man gör en okej förstaperiod och man ska bara fortsätta.
Det var ju fan en skitperiod som vi förlorar med 1-0.

2 gillningar

Nja, jag tror att detta forumet har samma dåliga självbild som HV i stort faktiskt. Många kappan efter vinden här inne.

1 gillning

Väl skrivet highlander. Risken finns att ju mer kritik vi får desto mer gräver vi ner hälarna i marken och låter det fortgå. Det plåstret skulle varit avrivet för några matcher sen redan…

3 gillningar

Är det nån som förstår Montens grundspel om det nu finns överhuvudtaget?

Kolla Monten jämfört med Hedberg i Örebro som utstrålar självsäkerhet

1 gillning

Nej, specifik gameplan mot varje motståndare verkare funka sådär…

2-0
Tyvärr

SOLKLAR utvisning på Sjöholm

2 gillningar

Tripping är ok på hv-spelare

Varför gör alltid den valfritt fult ord mål på oss?

Tittat extra noga på Lenc i några matcher nu.
Han kan nog rätt lätt omskolas till en bra defensiv center.