Omgång 11: Örebro - HV71

Skulle vilja påstå att om det blir torsk idag och på lördag mot Malmö så BÖR någonting hända.

Då är det verkligen krisläge.

1 gillning

Håller med, torsk på Lördag så är råttan mogen!

Jaha blir det nån skillnad på spelet ikväll efter att dom haft möten i smågrupper och skickat lappar till Monten? Eller stor det bara #montenout på samtliga lappar som kom tillbaka?

Knappt så man har ångest för ikväll, räknar med en kalldusch som heter duga och sen nån bortförklaring igen om nytt lag, vi var bra hemma första 3 matcherna etc etc…

Jag tror alltid att vi vinner. Vi kan vinna. Sannolikheten må vara låg på bettingsidor, men min egen betting säger att HV vinner. Det gör den alltid. Man är lite dum på det viset…

9 gillningar

Vinn bara vinn det får se hur skitigt ut som helst bara 3 pinnar ramlar in på kontot :muscle:

Man får ju peppa lite med denna låten:


Tedenby får allt ta och visa sitt värde idag, när han belönats med speltid i 1:a linan.
Och att Lill-Dansken kommer efter Stakkestad fattar jag nada om.
Får väl redigera ihop lite videos med deras istid så Monten får se svart på vitt vem av dom som bidrar mest…
Å Tikka som 2:a center, va fan. Ut på en vinge i 3 el 4e linan, där han hör hemma.

Hur fan kan Fisken. Va utanför laget till förmån till Stakke???

3 gillningar

Man bli ju förbannad…
Enda OK anledning är om Lill-Dansken har nån liten känning eller så.

Han har väl varit sjuk?

1 gillning

Tikka är kvar som andrecenter…jaha,godnatt adjö.

2 gillningar

Ok, men då finns det ett par junisar å plocka in så han får vila helt å hållet.

1 gillning

Han bestämmer väl själv om han vill med eller inte, går inte bara kasta det på tränarna. Klart man väljer att ha med fisken om han säger att han känner sig duglig istället för att plocka in en junior.

1 gillning

Que?
Då har jag missuppfattat helt vad en HC har för uppgift.
Trodde i min enfald att ställa bästa möjliga lag på isen var en av dom.
:wink:

Tror Herman Liv får chansen och bommar igen

Absolut! Och Fisken är nog bättre i tränarnas ögon än en junis, är det jag menar. Sen att dom låter han spela lite mindre och ger Stakke chansen kan jag inte svara på varför, håller med om att det känns dumt :smiley:

1 gillning

Stakke ska inte spela mer PUNKT

2 gillningar

:slight_smile: Herman är bra, men inte på något sett klar för SHL.
Och vem vill lägga den pressen på honom, möta HV liksom…

Herregud.
Då sitter man här igen.
Med tanke på dagens uppställning undrar jag allt vad som stod på lapparna Hv hade på sitt möte i måndags.
Själv får jag börja med att hälla upp nåt starkt glaset.
Hoppet är det sista som överger mig.
Dum som jag är.
:grinning:

3 gillningar

Dödsångesten har börjat och det har inte ens matchen. Fy fan ta livet som Hv-supporter!

2 gillningar