Omgång 12: Brynäs IF - HV71

Även för jäkla trist att Hugo Pettersson petas.

7 gillningar

Till förmån för stakke. Så jävla sinnesssjukt

4 gillningar

Vill gärna att vi slår just Brynäs faktiskt. Traumat från 2021 sitter kvar.

Har aldrig en bra känsla längre när det kommer till match. Ser tyvärr aldrig några större chanser att vi ska vinna någon match.

Så när det väl inträffar så blir det ett glädjetjut och man tror varje gång att nu jävlar har det lossnat. Men så är man tillbaka till ruta ett matchen efter. Därför har jag svårt att se Hv vinna matcher då det känns som spelarna inte ens själva tror på det med tanke på hur håglöst och energifattigt det alltför ofta ser ut.
Vet inte ens om jag ska bry mig om att se matchen idag. Så har jag aldrig känt under mina 40 år som fans.

1 gillning

match är ju iallafall alltid ursäkt till att ta minst en bärs

1 gillning

Betydligt mer spännande kedjor och PP uppställning såfort Louto kom in

1 gillning

Instämmer till fullo!

Varm och genomvänlig :blue_heart::yellow_heart:

1 gillning

Samtidigt förstår jag bytet. Osl behöver komma igång och då kan det vara värt å para ihop honom med borgy. Synd bara att dom har så dåligt center bredvid sig…

Visst.
Men imo är det ett bättre val all lira Borgis som C i en 2a lina än Tikka.
T ex Lenc-Borgis-Osl/Träff å ner med Tikka i 4de.

Misär,ångest o allt annat som hör till.

Blir väl en hedersam förlust igen

2 gillningar

Ikväll inleds Brynäs resa ner i källaren

2 gillningar

Nu åker vi grabbar. Håll i er.

8 gillningar

Totalt övertygad av att Brynäs vinner. Djoos tillbaka. Rögle kommer vinna mot Modo.

1 gillning

Bra om vi lyckas knipa nån poäng men blir nog jävligt tufft.

Lite inne på samma spår. Ser inte hur HV71 ska vinna ikväll.

Ångest match! Vi kommer bli förnedrade ikväll

8-0 idag? Känns på tiden

Tror OSL behöver nån som har lite mer spelskickliga spelare för att komma till sin rätt, detta är nog hans sista chans o komma igång

Brynäs just nu bäst i shl. Vi ska inte ha en jävla chans. Luleå fick alltså iväg 8 (!) skott på hela matchen mot dom på hemmaplan… Hujedamig vad detta känns omöjligt.

1 gillning

Känner ingen mig i det där med skillnaden att jag likväl alltid sitter där framför TV:n och plågas…