Omgång 12: Södertälje SK - HV71

Tycker inte heller det, men är väl en hårfin gräns om SSKaren är puckhållare eller ej

Tacklingsbar intill dess någon annan tagit pucken.

det enda som oroar är de få målen framåt…

Är det så? Verkar väldigt ofta dömas interference ändå…

Och borde ju betyda att du kan tackla någon som dumpat ner i hörnet trots att den är 20m från pucken så länge ingen annan rör den…

Instämmer sklle inte förvåna mig om SSK får in en fladderpuck :frowning:

Helt inne på ditt spår. Ssk är rätt ofarliga, men vi är å andra sidan grymt ineffektiva.

hoppas på ketchup i tredje.

8-23 i skott och endast 0-1. Så det är bara ett skitmål bort att tappa poäng idag. Och med matchbilden som är så vore det långt mycket värre att tappa poäng idag än igår. Men jag tror att man sätter ett par i tredje och vinner komfortabelt.

Å andra sidan skulle vi haft 0p igår med tanke på hur den matchbilden såg ut

Känns stabilare bakåt ikväll.
Men som övriga talare skiträdd för vad som kan hända när det inte blir mål framåt.

bara ett mål, lite oroväckande.
hoppas ändå vi kan steppa upp mer och döda matchen.

kör över kringelskiten nu.

Beror på hur man ser det. En match är 60 min, inte 59. Det lärde sig KIK igår. Men det är klart. Om man bara vill gnälla och aldrig välja glädjen så kan man ju hitta fel, problem och brister överallt. Även där de inte finns……

Korrekt, i slutändan är det antalet mål som räknas oavsett hur matchbilden ser ut

vafan händer… :question: :question: :question: :question: :question: :question: :question:

Ser inte bra ut :frowning:

Vem är det som ligger?

Vem?

Vem ligger???

Mattsson lär vara borta ett tag…ajajaj