Fjärdekedjan ser… Ja ni vet..
Det är väl den som oroar mest eftersom den är så långt ifrån en 0-0 kedja man kan komma
Fyfan, dags att se om skyddsrummet i grannhuset är öppet så att man kan gå dit och skämmas efter eftermiddagens drabbning. Fuck.
HV71 gör idag exakt samma sak som Djurgården gjorde i torsdags. Man spelar med bästa laget. Som finns tillgängligt.
Den där fjärdekedjan är fan farlig. För oss
Jag som inte dricker öl såhär tidigt vanligtvis men de här behöver sig nog en buse
Det gör man väl alltid? Fattar inte riktigt😀
Hade bytt plats på HP å OSL. Bättre balans. Sen hade jag nog satt Reber som C i en ren junislina som 4de….
Hoppas på att fyrtornet och släpvagnen hittar kemi och sänker Rögle.
Så, Dichow sjuk… Då gick mitt 3-1 tips i graven och får köra på 2-5 istället… Snälla Lehtinen, visa att du håller för SHL…
Det som är oroväckande, utöver de spelartapp vi har, är att det är två lag med helt olika formkurvor. HV71 hade sin topp på ispremiären och har därefter bara blivit sämre och sämre. Rögle däremot har börjat hitta rätt i alla delar och blir bara bättre och bättre. Av det jag sett av Rögle så har de ett komplett lag. Man adderade Calvin de Haan, med närmare 700 NHL-matcher på sitt cv, som inte gjort ett enda misstag. Utöver detta har man kanske seriens bästa målvaktpar, en nu mer eller mindre komplett backsida och fyra kedjor som alla hade gått in som första kedja i HV71. Inte mycket som talar för HV71 idag.
Lehtinen i mål. Lämna wo. Herregud… FA-AAAN
Och laget leds av en HV grabb.
Bara skjut mig. Snela.
När allt grinar emot vilar vi med pucken och vinner. När alla minst anar det knyter Hv nävarna o vägrar förlora. Kul med match igen!!!
Sätta in den efter 1-0 ger 1-1 på dirren
Vad är det för fel på Luoto och Kloos? När det för en gångs skull blev lite positiva tongångar efter segern senast så ska skador och sjukdomar ställa till det. Kan vi inte ha lite flyt nån gång? Även om vi inte förtjänar det.
Ska bli kul att se Gnagzky få chansen på riktigt idag
Match-Schrödinger lever. Fram tills matchen startar har vi teoretisk 1 poäng.
Yes!!
Skoja bara- slipper se skiten pga egen match och middag