Omgång 13: Brynäs IF - HV71

hände utanför bild antagligen

Nattsvart

Arla har ALLTID varit sån grym sniper. Vad har hänt han är assist forward i hv

sitter å hoppas på ett mirakel. som att zebran skäms å plockar ett par kompensations-tvor… men nä, nu är han stark med mycket integritet… som en alkis, a moment of clarity … kuk

Köttmurshockey från BIF nu pch det passar ju HV väldigt illa. Måste hänga en innan 15 på klockan för att ha en chans. Och deras målvakt tycker jag inte ser alls säker ut. Hoppas HV kan utnyttja det.

Ända positiva är att Laine har en uppåtgående kurva.

Jag saknar en back som är målfarlig. A la pettan pouistola osv

Hv försöker men skapar inga farliga lägen, bara att lyfta på hatten för Brynäs, de är ett par nummer för stora ikväll.

Men faaaaan alla utvisningar

Å där kom ytterligare en 2a i anfallszon…

domaren är inte nöjd, han har nog spelat på 6 eller 7-3.

DOMARJÄVEL!!!

Och en ny utvisning. Så jävla svagt, HV. Så jävla svagt att återigen inte kunna hålla sig på banan i utsatta lägen. Återigen förlorar man en match i utvisningsbåset. Som sagt, svagt HV!

Halledudane då vad var det att visa ut för :question:

Ja det gör ont att erkänna men för första gå7ngen denna säsong så måste jag erkänna att vi förlorar emot ett bra mycket bättre lag ; (

Växjö och Frölunda var vi bättre än men förlorade ändå. Men Brynäs krossar oss ; (

solklar hakning så solklar utvisning. Domaren tar återigen en klockren utvisning, hv som är lata och inte vill jobba 100% och försöker småmaska då hamnar där man är nu

Noll disciplin på hv idag…

Japp, den va solklar, helt enig med dig.

med de senaste matcherna i ryggen är jag rädd för man kommer dyka i tabellen som en bly i vatten

Håller INTE med om den sista utvisningen den var fan INTE klockren :exclamation:

jag sätter 1000kr på att domaren kommer ta en två på en brunnäsare i sista minuten av tredje, Hammar7, sätter du emot?