Omgång 13: HV71 - IF Troja-Ljungby

Seriöst, vi kommer inte gå upp i år, trenden från MoDo borta och framåt håller i sig.

HV71 kommer få spela i HA minst en säsong till, det är den bistra verkligheten tyvärr

Eller tror dem att det bara är att trycka på en knapp när slutspelet väl kommer, det är det inte.

Tror HV att man kan åka på 75% i en kvartsfinal i HA-slutspelet kommer det sluta i PRAKTFIASKO

Davidsson ser iallafall ut att vilja lite

Lätt.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Bra Musse!

JA

Skärp dig nu!

Sen förstår jag att man inte är motiverad att ägna en blöt onsdagkväll i november med att lära Troja-Pungby att spela ishockey. Bara vi tar våra tre poäng när kvällen är slut så skiter jag i hur illa det sett ut.

Det är i slutspelet vi ska vara bäst. Inte ikväll.

Det är väldigt många matcher i följd som man inte kommer ut med bra inställning, kanske dags att jobba med det mentala. Att man förlorar matcher är en sak om man ger sitt yttersta, men när man gör det pga taskig inställning till matchen blir jag förbannad

Nu var domarn snäll :slight_smile:

Värdelöst pp

Onödigt…

Utvisning för tekande klubba…

Och hur många matcher har vi förlorat?

Nej, det är inte ikväll man ska vara som bäst, men jag tycker spelet inte sett speciellt bra ut senaste matcherna. Att HV leder tabellen är ju väntat, med det lag och de ekonomiska musklerna HV har. Då förväntar jag mig att man relativt enkelt ska ta 3 poäng mot ett Troja som kommer från ettan.

+1

Farzan: bara 1 men matcherna mot Almtuna, MoDo och framförallt Kristianstad kunde varit förluster, i dem matcherna har vi FLYT x25

Hv känns jävla trötta…

Svårt att ta dig på allvar :laughing:

Det gamla mottot “motivation slår klass” känns nära till hands här. Klart som fan att de flesta lag kommer göra sina bästa matcher för säsongen mot oss och att det bitvis kommer se slött ut. Jag förväntar mig inget annat.
Vi kommer vinna den här matchen när Troja tappar orken.
Jag är inte orolig.

Så ska det se ut :smiley: :laughing: