Sant .
Är bara så satans arg ledsen och besviken.
Inget illa menat eller personligt .
Sorry
Vi supprtar till HV förtjänar något helt annat än att säsong efter säsong vara pinsamt usla.
Sant .
Är bara så satans arg ledsen och besviken.
Inget illa menat eller personligt .
Sorry
Vi supprtar till HV förtjänar något helt annat än att säsong efter säsong vara pinsamt usla.
Om det är någon som gång på gång upprepar sig och “fjompar” sig så är det väl du? Så otroligt tröttsamt med ord, ofta med ett halvdant försök att vara sarkastisk, utan något djup.
Ingen är nöjd över läget just nu. Vi hanterar det på olika sätt och jag ser hellre att man försöker hålla en positiv tongång än att man begraver sig i tondöva inlägg gång på gång…
Lås tråden
Det kan annars komma
Sanningar, sarkasm och annat tvetydig som ingen vill veta av
![]()
Alla kan inte vara lika hockeykunniga , gedigna och konstruktiva som professor Jompi.
Du borde sitta i Staffan kronwalls stol.
Slapp se matchen idag. Ingen idé kika på reprisen va?
Gick på is efter dryga 30år istället.
Tänkte köpa mig en vit klubba i veckan så snor jag Stakkestads plats.
Återkommer när jag hittar balansen.
Noterar att det återigen är Juniorer som nätar.
Hörni. Lättkränkta jävlar hör inte hemma här. Att sitta och kasta ut sig meningslösa skitinlägg tillför ingenting till vår vardag.
Skärping samtliga!
Rättvis poängfördelning trots allt.
Kul att se Reber dominera men samtidigt väldigt oroväckande. Hur kan vår 17e forward när säsongen startade vara vår bästa spelare?
Något måste hur som helst hända, detta kommer inte hålla om vi inte inser verkligheten och det på
Varför fick inte Reber lägga en straff?
Bra tryck i slutet av matchen och en rättvis kvittering även om Luleå kunde avgjort tidigare.
Ta det lugnt med att kolla på matcher.
Vi kan säga vilka som är ok.
Men tänk på att inte kolla alls
![]()
Gissar att man inte vill lägga för mycket press på en ung lirare.
Sikket trams.
Ge honom lillfingret så tar han hela handen.
Fick han lira 3 mot 3?
Fegt de luxe om han inte fick det som vanligt.
Taget.
Missar det mesta när jag ser matcher ändå.
Tittar alldeles för mycket på spelet utan pucken. Mål är sällan jag får se “live”, spola tebax ist da shit.
Och ser som oftast matcherna i repris även om jag tittat på den live.
Tar ju ett tag att hitta det som är bra där ute på isen. Inte enkelt.
Då får du nog leta även detta året
Bra då att kunna kolla i efterhand
Edit
Frågan är om ledningen gör nåt åt eländet?
– Min handske kommer på hakan och han flyger två meter bakåt. Jag tycker att det borde vara en diving också, säger Sjöholm.
– Det är fult och det är inte första gången den gubben gör det. Sådana som Sjöholm ska inte spela hockey, säger Omark.
omark 100 år kan inte hantera en 21-åring…
Handsken ska inte vara där. Oavsett om den tar eller inte tar. Punkt. Det är beteende som hör hemma i sluggersvenskan. Man gamblar inte med laget på det sättet i tredje perioden när det står oavgjort och man behöver alla poäng.
Slänger in Luoto och Dichow på godkänt också.
Hm… nu såg jag klart matchen i efterhand.
Jag tycker det såg mycket bättre ut i andra och tredje. Lite mer grit och lite mer känslor, bra!
Till och med några fina ingångar i offensiv zon fick vi se. Bättre.
Men, pinnen vi får kan vi tacka Dichow för. Satan i gatan vad skönt med målvakter som står på huvet. Som dessutom spelar i Hv.
Samtidigt går det inte vara nöjd alls. Vi måste ta fler poäng, med alla medel, men det gör vi inte.
Det som irriterar mig mest är hur förbannat tyst det är från klubben. Jag vet inte vad jag vill höra, oseriöst att gnälla i media men något livstecken vill man ju ha.
Benskörheten är inte att leka med vid 100. Modigt av Linus att fortsätta spela.
Vi får väl se hur det går. Vi är inte det bästa laget, återigen ihålig centersida. Det ser väl ut att bli Modo i kval i skrivande stund. Jag har dock svårt att se att Modo slår oss i bäst av 7. Vår backsida lär strypa dem. Vi “förtjänar” nog att vara ett shl-lag nästa år med.
Dock är det ju synd att vi inte är bättre med tanke på vilka resurser vi har.
Tuff match som kunde ha slutat hur som helst känns som att båda lagen har en del att arbeta på
2 poäng måste ändå ses som godkänt en lördagkväll borta oavsett vilket motstånd som står på andra sidan
Finns inga dåliga lag i den här ligan
Jag tror inte HV är ett av två kvallag till våren
Nu har jag dock bara sett en match av HV men ändå
Tack för att du tror att två andra lag kvalar LuleHF.
Vilka två lag tror du kvalar till våren?