Omgång 13: Malmö Redhawks - HV71

Milde tider vilka domslut…4 zebror och samtliga har synfel

Skandalutvisning! Kan inte domaren ändra sig när det är uppenbart att de dömt fel?

För helvete. Är det inte krav på att domarna ska kunna räkna?

Man kan väl för FAN inte vara delaktig i spelet när man är halvvägs in i båste med ryggen ut imot banan :exclamation: :exclamation:

TOTAL JÄVLA DOMARSKANDAL

Poetisk rättvisa om HV gör 1-1 SH nu…

Pinsamt, HV71 är fyra och en halv spelare på isen och domaren får ett “epilepsianfall” och slänger upp handen.
Skulle inte förvåna mig om det blir nu blir 2-0 i det efterföljande PP. Förväntar mig isfl en assist till domaren.

btw, uselt av cmore att inte kunna visa lite mer av inramningen. cmore = tv4 = skadalskithelvetepissvärdelöst.

Återigen - det är den episka domarsopan Sörqvist som dömer. Går inte att vinna med den tomten på plan!

någon brukar vinna matchen, men jag håller med att ishockeyn förlorar som sport.

Kan bara hålla med. TV4= så jävla sämst.

:open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :astonished: :astonished: :astonished: :astonished:

thörnaaaaa… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Det är ju fan om Gunnarsson som knappt gjorde en godkänd insats i HV-tröjan skulle stänga igen mot HV ikväll… Episk räddning på Thörnas läge där.

Släkten är värst, precis som vanligt när HV71 spelar :frowning:

Jag menar ju för HV såklart.

Känns som en “sån där” match. Kämpa HV!

Rätt många diving-situationer för miffona nu…

Dom som vill kolla på hockeyallsvenskan tycker man ju synd om nu när TV4 Cmore tog över :exclamation:

Fyfannnnnnn BP igen… Håller inte

Bengan!!!