Omgång 14: HV71 - Brynäs IF

Jaaa, härligt med ett mål innan paus och framför allt…ett krigarmål och det är viktigt

Jo da den var inne innan målet var ur position

Knäpp in 3:an nu o visa att bi kan spela 2perioder

Hjälpes vad illa…

Mmm då var vi där igen vi tappar matchen i andra

Man blir livrädd varje läge Brynäs får, ska man behöva vara det PW?

Pw seriöst va slänger han sig för där…

Vi kan alltså inte ens hålla tätt bakåt när vi spelar PP…

Nu blire tufft… Brynäs lär ha luft under vingarna nu

Vilken tavla av PW. Men var ju väntat, berömda 2:a perioden, men extra förnedrande att släppa in det i PP. Blir väl 2-3 också :confused:

Christensen var de som fumla så de var hans mål

Ser jag på en repris ?

PW ser otroligt osäker ut…

Brynäs känns farligare i deras anfall ön hv

Lite utanför ämnet här, men måste bara fråga av ren nyfikenhet. Inget illa menat, utan ren nyfikenhet som sagt. Ni här inne, ni är aldrig på några matcher live va? Är ni portade från Kinnarps, eller vad är anledningen till varför ni inte går på matcherna? Tänker på följande här idag:

Hammare7
Robert.76
Nutarviguld
Tommy1985a
Bogani
Shitkicker

Är väl roligare att vara på plats? Nån av er måste väl bo i närheten?
Själv har jag säsongs plåt, men just idag är jag hemma och är sjuk så fick bli TV´n idag. Mer ni och fler med Er är ju aktiva här under varje match, vecka efter vecka, månad efter månad och år efter år. Tror ju inte direkt ni sitter och “bloggar” här inne om ni är på hockey?

Börja gå på matcherna och kom ut från forumet lite, träffa folk och ha kul. Sjukt värt :smiley:

Dåligt BP, dåligt PP, dåligt målvaktsspel. Mycket att jobba med för HV i uppehållet. Det här spelet håller inte på långa vägar.

Förlåt men bor i Härnösand 70 mil ifrån så kan ej gå. Får be om ursäkt för de men men

Snyggt Borgman laine

Jaaaaaaaa inte logiskt men jaaaaaaaa

Tänkte precis skriva. Fan vad Borgman är bra.

Snyggt!