Omgång 14: HV71 - Karlskrona HK

Wännström är ju ett galet bra vapen i på. Riktig sniper.

Viktor Ejdsell, SHL:s klart bästa värvning. WOW!

HV spelar riktigt bra. Nyförvärven levererar. It’s all good! Hoppas det kan hålla i sig.

Zanetti ser ut att spela enkelt. Det är skönt att se. Det är precis vad HV behöver nu när det är sån rörlighet i truppen; att spela enkelt.

Väldigt nöjd med det jag ser nu. Bättre än matchen i fiskeborg fast då är motståndet sämre idag. Orolig när khk kommer till skott efter PW släppte första, det va som om han blev helt vimlig efter det.

Ejdsell. Vad säger man? Genital! Gjort mkt bra och dessutom har han fällt ut teleskoparmen i defensiven och varit avgörande där med. Figren bra, Wännström ännu bättre. Sedan kan vi inte glömma STENIS som är ööööverstyyyffffv.

Men var är captain america?

Bara jag som tycker Wännström ser ut som en helt ny spelare? Ruggigt bra första Perre.

Han har varit lite skakig. Spritt puckar lite väl mycket. Inte direkt Brännström-lugn.

HV, spelar upp sig efter 1-1 pucken lite efter att ha börjat matchen i vanligt maner egentligen. Får några halvlägen och är effektiva idag och får en 2-1 ledning. Sen är det tyvärr inte mycket tid kvar av perioden men på den 1.30 som är kvar spelar man helt plötsligt bra trots stor brist på spelare, oj vad självförtroende och lite mål kan få fart på spelare, Man sätter stopp i spelet helt plötsligt vilket man inte gjort på hela matchen, Brännström börjar med sin kreativa hockey med 1:30 kvar. Kort tid att hinna visa upp mycket på, men tillräckligt lång tid för att se att något hände i laget efter 2-1 framförallt. Sen var det en stenhård tackling också som jag glömde ta med på den korta tid som var kvar av perioden.

Hoppas man har 2-1 målet i minnet efter periodpausen och fortsätter spela där man avslutade perioden för då var man på väg att spela så som man ska spela.

Haha, härligt där!

Strax dags för den tiden vars minuter brukar spelas i motvind, sidvind, uppförsbacke och med slitna skridskor. Tror den kallas ”andra perioden”. Se upp allesammans och var rädda om er mina Hv-fansvänner.

Där ser man, som Söderström säger :smiley: :laughing:

Sådär ja

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa :smiley: :smiley:

Pust!! Yeeees! EL CAPITANO 3 ass idag. Vilken jävla kung du är Larry!

Bjudmål igen :laughing:

Bjudmål igen :laughing:

ja :slight_smile:

Tack för den!!!

Härligt att se, men man får ju god hjälp av Jönsson i målet. Stoppar ju inte ens en badboll ikväll. Men inte mig emot!!!

Härligt att Figren fick hänga en balja …Då han varit en av dom bästa spelarna dom senaste matcherna

Sådär ja