Omgång 14: HV71 - Linköpings HC

Ja, det uppfattas som knäpptyst.
Grymt skönt med 3-0!!

FAN

Ha… Tänkte exakt detsamma. Arto verkar prata bara för att få höras lite.
Opps. Fan, där gick det snabbt.

Allt som HV gör är “tur” “LHC slarvar” “Jämtin ramlar lätt”

Snyggt mål av LHC.

HV spelar bra. Skönt med 3an. Synd att dom inte kan hålla 3-0 perioden ut dock. Viktigt att inte börja darra nu. T o m R2 tycker att HV spelar bra och leder välförtjänt.

Fan vad irriterande att släppa in i slutet. Men hv spelar fantastiskt annars! Täpp igen i sista nu! Hejahejaheja!!!

Viktigt för HV att inte få panik nu efter 1-3 pucken nu inför tredje, börjar man tänka för mycket kommer LHC vända matchen

Japp håller med, jävligt bra att åka ner och pusha Wesslau lite med!

Tänk positivt! Det här fixar hv.

Absolut, bara ett tips. Fortsätter vi spela som vi gör samt att Wesslau täpper till längst bak tar vi tre pinnar ikväll :slight_smile:

Vilken jävla inställning idag! Vilken skillnad! Tror vi spelar 1-1 i tredje och kammar hem säsongens andra trea. Kämpa HV kämpa! Det kan bli en riktigt trevlig fredagskväll det här!

Grym första perre där man välförtjänt har en 2-0 ledning, i andra tycker jag vi tappar i tempo och släpper spelare och inte bevakar dom lika hårt som i första, ge fan i att bevaka ledningen, då kommer det gå som mot Frölunda :confused:

In och spela som vi gjorde i första nu så gör vi 1 till i sista och vinner med 4-1 :slight_smile:

Linköpings mål gjordes p.g.a att man inte gick in fullt ut och bevakade spelaren som man gjorde i första och då blir det så här, fan inget mer av det nu, lite inställning nu i sista med full bevakning tack, bjud inte på nåt!!!

Stå fast - håll ut!

Stor eloge till klacken som bjuder på fin inramning

Notera 79, Lindström…
Han personifierar vårt lag på många sätt. ( och då menar jag inte plus/minus :wink: )
Ett under att han inte få spela mer…

Mot guldet HV!

En såkallad “vattenbärare” i HV och såna är viktiga

72-71-17 verkar ha kemi, splittra inte den kedjan nu Dahlén!!!

Ja fan.
Som supporter i exil hör man inte sådan stämning på tv varje kväll.
Låter som i Örebro. Musik!

Hörde jag 4-1?

Varför passade inte Larsson Jämtin?