Omgång 15: AIK - HV71

Här kör vi HD med en knivskarp bild. Vad har du för abb?
Dra ut strömkabeln på boxern och starta om. Bruka fungera.

Jag har både ock…Nätet brukar ju vara si och så där och cmore har ju allt som oftast här på vischan haft problem…

Det är typ fullt här på bortastå. Brukar de aldrig va. Men ack så roligt :slight_smile:

HD här betyder för Hells Devils :unamused:
Ska ske magister Ward, sladden dras ut och dras in igen snart.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Vilken bild jag fick och HV har gjort 1-0.
Vilket spel. Wesslaus passning fram till Jason och detta tunga skott rakt upp i kryllan.
19 sekunder tog det sen blev herr Larsson dröm om intet. :wink:

Luoma o Trygg på bänken. Fantenberg o Williamsson speltid. Ingen Janne Karlsson coachning direkt. Kul!

Björn Melin i fjärde kedjan. Bara gratulera Stillman till ett gott beslut.

Ledsamt att höra Boork snacka ner Kaptenernas kapten…

Tror ni “Husse” nämner något om eventuellt spel i HV71? :wink:

Jag sa ju det tidigare. Melin har både petats och gått ner i femmorna och nu i 4:e femman. Gör han så dpligt ifrån sig i AIK?
Jag hörde ryktesvis att han är oerhört dåligt tränad. Kompisar från 08området undrar vad AIK trodde sig få i honom. Tydligen tappat allt det som vi vet att Melin hade i sina ljusaste stunder. :frowning:

Matchen hos mig har inte startat än va fan

Vilket imponerande intro. Tur att det finns blinkande lampor :laughing:

19.05 stod det den skulle börja under sändningen, så det är helt normalt. :slight_smile:

Det var en dålig deal jag fick. Tur att jag hoppade över bettet och la ett powerplay då :wink:

Utvisning för 6 man på plan igen. Försöker vi slå elitserierekord i denna utvisningsform i år eller? Skrattretande.

VAD FAN HADE PETRASEK PÅ DEN OCH GÖRA :imp:

Synd de var en back som kom där

Håller med fullständigt. Skärpning och lär er räkna igen grabbar. :wink:

1-0 till Gnaget.

Men så kom igen nu då och tusan att det var labben Luoma som fick avslutet 2 mot 1 innan.
1-0 känns inte rättvist på ngt sätt.

tänk vad ett mål betyder. Skärpning nu grabbar blå.