Omgång 15: HV71 - Frölunda HC

sluta ta massa utvisningar ni tappar detta annars

Vi är starka, vi är riktigt jävla starka!

nu jävlar gjorde zebrorna bort sig, de missade att fälth inte spelar i HV längre.

Nån som vet varför e Johansson spelar? Nån som e skadad av backarna?

fan.

Dessa IDIOT misstag…hur fasen kan ni spela så fantastiskt dåligt?

Hur i helvete lyckas man spela så satans dumt gång på gång. Fy fan.

Verkar inte som att kameramännen hänger med idag, det är två utvisningar som de inte har visat repriser på idag.

fan men väntat

orättvist…

Hur många frilägen är vi uppe i? Utvisningarna? PW’s förmåga att bresa som om han sitter i en gynekologstol?

hur tänker du där?

Oliver Lauridsen påminner om en gammelsmurf som inte fått smurfa på länge…trött jävel.

Jadu att gnälla på PW känns ju vettigt. Eller?

jag kommer bli sur om vi inte tar tre pinnar idag. Tar man bort de lägen fisklunda haft pga 5 mot 3 etc så är hv klart bättre.

efter alla BP så vare väntat att Frölunda skulle kvittera då HV kom ur sig lite o började slarva

Hade Djurgårdsdomarna från sist dömt hade vi fått minst en kvittning när Emil Johansson åkte ut, solklar goaltender interference enligt dom jävla clownerna. Annars tycker jag väl att utvisningarna HV fått mot sig varit ok, dock borde kanske Frölunda haft nån till (t.ex innan vi fick vårt första 5 mot 4, när vi spelade 6 mot 5 och O’Byrne blev trippad). Sen är det iofs svårt att säga hur korrekt Sundhs utvisning var eftersom att reprisbilderna på den var mer eller mindre obefintliga.

Annars tycker jag HV spelar ok, men med ett par misstag för mycket som leder till farliga kontringar. Fortsätt likadant, lite hårdare på mål och slå inte blindpass bakåt så ska det nog fan kunna bli 3 pinnar idag.

Tycker PW vart sådär de senaste matcherna. In med en riktig 1a keeper tack!

Nej jag tycker PW gjort en fin match, tycker bara det är rätt vanligt att det är öppet mellan benen på honom.

2-2 kom på ett sådant sätt som händer när man försöker fostra en framtida spelskicklig back. Man måste ändå få låta en sådan kille misslyckas. Jag tycker vi spelar bra. Inget fel av PW på pruttens mål. Snarare ett bra avslut.