Omgång 15: HV71 - Timrå IK

[size=150]HV71 - Timrå IK[/size]


Både HV71 och Timrå kommer till spel efter svidande förluster senast.
Nu ska viktiga poäng fördelas i sista matchen innan landslagsuppehållet.
Båda lagen vill uppåt i tabellen, så vi kan räkna med full kubbning under
lördagen.Talangen Simon Holmström, född 2001, var med på fredagsträningen
och är högaktuell för spel mot Timrå.Tidigare lagkaptener kommer att
uppmärksammas i samband med matchen och många av dom är på plats.

Lillis inför match: hv71.se/artikel/z6ixajo02-3 … -mot-timra

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Från JP betalvägg:

seger idag är ett måste men tyvärr inte troligt, dels hur de har sätt ut de senaste 6 matcherna och man hyllar nåt då hv brukar skämma ut sig o förlora

Vart tog Andreas Falk vägen?

Den dagen ditt drev avtar kommer en del av forumets själ försvinna.

Sluta aldrig!

:unamused:

:laughing:

Nog för att HV brukar göra plattmatcher när folk ska hyllas, men idag tror jag faktiskt på vinst. Jag tror det kommer se dåligt och krampaktigt ut, men vinst det blir det, just för att det är helt nödvändigt. Sen tror jag tyvärr inte på en vändning med den ledastaben som huserar i HVs bås, tyvärr…

Laget mot Timrå:

Thuresson petad? Skadad? Är han petad är de bra.

Instämmer, Om han nu inte är skadad så är det helt rätt att peta honom och låta en junior få chansen istället. Thuresson har varit alldelles för dålig hittills. Jag tycker även det bra att slänga in någon från j20 istället för Brännström som har haft sina chanser, Isak hade nog varit bra med utlåning om det kan ske.

befogat med en petning. 2 poäng på 14 matcher så 0,17ppm. Glidit runt på en skridsko typ sen försäsongen startade och bidrar inte alls med det hårda jobbet han gjorde i Malmö.

tror man behöver peta ledarstaben för att de inte kan ta fram ett spelide som kan anpassa hockeyspelare hoppas detta är sista matchen med Lindbom som tränare

Såg nu på cmore HV har en djävla massa stålar i kassakistan till vad används dom?
MIF hade ett jätteminus och satsade på “billiga” spelare bla. från egna leden RESULTAT MIF i toppen HV71 i botten!
Slutsats dom som har ansvar för värvningarna är dom som MÅSTE bort :exclamation:

Holmström från j20 in istället för Thuresson. VARFÖR inte heikkinen?

samla samla samla

Lite Joakim von anka vibbar Hult vill kunna bada i pengabingen :imp:

snälla gunnar kan du rädda första pucken idaaG

Tändvätska i kapten Önerud idag tro? Stora namn att leva upp till.
Idag blir det inte roligt för Timrå känner jag på mig.

att inte Heikinen får chansen igen, var ju skitbra sist han fick chansen, tycker även brännstörm borde gå före Thuresson och Jocke Andersson

Hv spelar Skit… som vanlogt