Omgång 15: HV71 - Timrå IK

Ytterell… herregud

Vi kan alltså inte ens hålla jämna steg med Timrå, på hemmaplan, det är ju så man vill klösa ur sig ögonen.

om hv vill få in nån spelare eller tränare i en sådan här loser förening finns de bara ett som lockar o det är pengar…

Ja så vill säkerligen Lindbom att vi ska spela :smiley: :unamused:

Vansinnigt! Man blir helt galen. Tur jag har fru å barn. Annars hade jag brännt upp nått.

Haha, precis, jag blev förpassad till övervåningen :laughing:

Detta är så jävla ovärdigt! Vill tränarna ha en back som match efter match efter match skapar farliga målchanser åt motståndarna? Ytterells problem med tempot och markeringsspel är en enorm säkerhetsrisk match efter match efter match bortsett Brynäs hemma. Måste bli placerad på läktaren någongång.
ska man behöva sitta med ångest och klump i magen mot Timrå hemma i omgång 15? Hv skjuter 6 skott på mål.
Snälla HV71 Ta tag i problemen som finns nu under uppehållet. Man pratar om målsättning topp 4. Kommer bli 10-12 som bäst om det fortsätter såhär. Så jäkla besviken just nu.

Oj vad vi är dåliga. Något måste hända under uppehållet oavsett resultat idag.

Är på plats första gången denna säsong! Trodde helt ärligt inte det kunde se så dåligt ut som det för i tv!
Men det ör fan värre! Att Hult kan acceptera detta är för mig en gåta. Frågan är vad Hv har för visioner denna säsong!
Är det hänga kvar?

Ja det som kommer hända är att Hv-ledningen kommer att sätta ihop sina kloka huvud för att få till ännu en Jippo-match med någon att hylla för att kunna sälja några fler lösa biljetter. En förening som lever på gamla meriter än att leva i nuet. Det är bra hockey och bra spelare som lockar folk till arenan generellt, inget annat.

Så jäkla besviken på detta alltså. Detta spel och inställning är en skymf mot alla tidigare kaptener.

Har HV skapat ngn farlig målchans än?

Äntliiiiiiiigeeeeeeen

Önerud! Passande! :laughing:

Viktigt!

Va hände nu? :slight_smile:

Det där var ju snyggt!

skööööööööööööönt

Ljungh! :smiley:

Fin fart på skridskorna och det gav resultat direkt…

Sådär ja, nu börjar det ta sig! :laughing: