Förstår men Borgy gjorde ett misstag. Tyvärr kostar det ett sämre lag som HV. Och han är väl långt ifrån att vara jämn. Den passen hade varit mumma för många lag.
Uppspel och passningsspel är fortfarande under all kritik.
Ser farligt ut igen
Fast den passningen får man lära sig i P8 att man inte ska slå. Livsfarligt.
Får så långa anfall på oss
Började första 5 min helt ok, efter det helt bedrövligt
Ja särskilt som han totalt överger sin back och sida för att ligga i ingenmansland. Vidöppet på Tedenbys sida.
Långa anfall när Tedenby är på isen.
2 raka nu när han vari inne på isen.
Första fattar jag inte hur Blomman kan starta med honom vid defensiv tek.
Så är det, det håller jag med om. Men där tycker jag kanske är fel. Men att det landar på att man inte har en idé för hur man ska arbeta sig ur zon. Första lediga gubbe får inte spelas, här ska man spela på utsidan.
Sylvegård har inte alla hönsen hemma.
Alltså det ser inte så där bra ut i försvaret, det är lite hönsgård och dåliga markeringar
Skönt med paus och 1-1
En del att jobba på i paus
Hugo P såg bra vilsen ut nu i detta bytet
Vi måste sluta med att bli totalt rumpkörda på hemmaplan. Varför tappar vi momentum totalt efter 1-1?
Det finns mycket kvar att jobba på.
Ja, och samma visa i bytet efter.
Blir förbannad när man ser det där.
Passningsspelet måste upp. Bra kamp, men vi får inte bli tillbakapressade så länge.
Dags för Borgy att bli arg igen och dunka in 3
otroligt slarvig period, vi ska vara glada för vi har 1-1
vi måste sluta slarva i egen zon där växjö får göra lite vad de vill i hv zon. Hv hängde inte med alls tyvärr
Skönt att vi kommer undan med oavgjort.
Stör mig fortfarande på muppen Martinsson förresten.
Jag är glad att Tedenby ryckt upp sig generellt men som tränare hade det inte varit många matcher där jag vill använda honom.
Om vi sätter in Engsund, Day och Tedenby i samma byte i andra kan de nog spendera hela perioden i egen zon…