Med förorter.
Lugn, bortastå är större än deras supporter-läktare.
Oskarshamn kan gått behålla sin arena som den är. Ja, HV kanske spelar i HA om nåt år. Men IKO kommer definitivt göra det inom en snar framtid. En ny arena = pärlor för svin.
Tycker Foppa tagit kliv med OSL. Borgström är slät. Så frågan är om man inte borde lira:
Foppa Shore OSL
Brännström Borgström AP
Hv behöver minst 1 ny målvakt och mer “grit” i laget nu när Tikka är borta. Helt uppenbart.
Nu kör vi!
Vinner vi detta? Ska första bortasegern komma idag den 28e oktober?
Fan, det slog mig först nu hur jäkla liten Arizona Coyotes nuvarande arena där dom hyr in sig är med tanke på att dom är ett NHL lag och bara får plats med 4600 pers i dendär isladan! Sjukt att lira i NHL och ha samma storlekt på hemmaborgen som IKO
Håller med! Har sagt det innan men en Jiri Smejkal i laget vore fint!
Bra start på andra.
Dock PP kom jag på där också
Så kan man inte åka o ställa de andra offside.
Sjukt, det visste jag inte. Men inte så konstigt egentligen, att spela hockey i Arizona är ju som att spela hockey i Malmö ungefär
Dom lirade i Tempe innan där dom fick plats med… 16k? Fuckade upp med betalningarna och blev utsparkade, hotas med att behöva lämna Arizona nu hehe…
Jag råkar hålla på dom då dom satsar extremt mycket pengar på junisar, så är väl lite överdrivet påläst i ämnet
Än sålänge, så är det rätt att låta Maalahti stå utanför.
Enig
Får detta lag lite medgångar kanske det svetsas ihop med ett riktigt jävlar anamma.
Bra aktiv forecheck nu.
Ser ljusare ut.
Vittring nu, låt det inte bli baklängesmål.
Snyggt pass bakåt där av Shore till back.
Snart så!!!