Omgång 16: AIK - HV71

[size=150]AIK - HV71[/size]

Bortamatch i Stockholm är det som gäller för HV71 på
onsdagskvällen. AIK står för motståndet både onsdag och
hemma på fredag denna vecka.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Några spelare tillbaka?

Bertov, Andrae, Nybeck och Sjöholm borde vara tillbaka. Sjöholm tror jag inte åker med upp. Wennlund går tillbaka som center enligt Stillman i inför-intervjun på officiella hemsidan.

AIK har bjudit upp till dans föregående möten och lär även göra det idag på hemmaplan.
Den intensiteten vi hade sist kommer krävas. Gör vi som mot Västervik så lär det bli tufft. Vi kan inte åka runt på en skridsko och tro vi är bäst. Vi måste visa det genom fart.

Känns skönt att veta att vi gör första målet idag i alla fall. Så många matcher som vi släppt in först nu kan bara inte fortsätta.

Dags för Önerud att visa vad han går för!

Var är Jonathan davidsson?

Sjuk

Ligans just nu vassaste powerplay ställs vi mot ikväll, börjar bli dags att starta matcherna bättre nu, och kanske undvika att släppa in första målet som man haft en tendens för att göra på senare tid

Hoppas att Filip står på huvudet.
Kan bli en tuff match ikväll

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Andre bryter sitt KHL-kontrakt

hahahhahahaha, 45 pers på läktaren… vilket röfvlag…

Diabolics: Hade varit en drömvärvning deluxe om det slog in men det lär bli Real Plast är jag rädd :confused: :confused: :confused:

Det var mer folk förra matchen mellan lagen på Hovet

vad skall han i lökars att göra? finns ingen som helst logik i det…

Hans farfar/morfar hade väl tjatat på honom att välja dem (kanske pga avståndet för anhöriga) Han är väl Tingsrydare från början

Jag lova härmed dyrt och heligt att jag ALDRIG ska klaga på kommentatorerna i SHL :wink:
I allsvenskan är det riktiga stolpskott :imp:

Ja drömma måste man ju få göra :smiley:

Skulle ju bli en rätt vass förstaline vi skulle ha mot slutet om värvningen slog in:

Forsberg-Ullström-Petersson

Om jag var sportchef ett HA-lag som är på väg att slå poängrekordet i ligan och dessutom hade 4 ggr fetare budget för året än motståndare så hade jag letat efter en sån spelare för ett ettårskontrakt med option på tre år i SHL. Kunde t o m vara beredd att betala mer än konkurrerande SHL-lag för den spelaren.