Omgång 16: Luleå HF - HV71

Man fick va glad en minut :frowning:

helvete

Denna Mattias Tedenby. Gör aldrig en dålig match! Det är Mattias mål hela dagen. Det är lite Mattias mot Luleå.
Skönt för Andersson att få göra mål, även att målet är bara Mattias.

Blää … 2-1 Luleå

Ja Lehtonen är också klass. Han fick stort beröm av finske coachen i Karjala Cup

MEN HELVETE. 2 lägen. 2 mål. Luleå har ju ingenting.

Kommentatorn nämner Esa Keskinen vid namn. Jag ryser och böjer huvudet i vördnad.

Fan. 2-1.

hv behöver 20 skott för göra 1 mål luleå behöver knappt 10 för o göra 2

kanske såg vi där varför wänna inte rankas så högt av tränarstaben?

6 skott å 2 mål

Luleå lade i en högre växel så nu måste Hv också göra det om inte detta ska bli lika intressant som en talmansrunda :slight_smile:

Går ner för att slänga in en maskin tvätt, pang 1-1. Så fort jag bänkar mig gör lule mål. Vidhåller att jag inte borde se matcherna.

Teden… öppet mål.

fan. tedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfart
tedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfart
tedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfart
tedenfarttedenfarttedenfarttedenfart
tedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfarttedenfart bara tedenfart

Pp nu.

Wännström är bitvis bedrövlig defensivt och tar ibland inte jobbet. Men såhär blött får det fan inte vara. 6 skott 2 mål. Defensiven är ett stort problem och då pratar jag inte bara målvakter och backar utan ibland väldigt givmilt defensivt arbete av våra C/FW

Får se om Hv vågar sig nära målet eller om de blir rädda för målvakten…

Asså pp. Fyfan

Det är faktiskt riktigt irriterande att pp är så embarmeligt dåligt…

Det är bara att inse, vi har för mkt mellanmjölk för PP, Bengtsson är tyvärr, alldeles för dålig.

Helt ärligt hur F-A-N tänker man när man satt Bengtsson som playmaker i en pp uppställning match efter match?
Är det konstigt att vi ligger på plats 13 i pp?