Omgång 17: HV71 - AIK

[size=150]HV71 - AIK[/size]

AIK på hemmaplan är det som gäller på fredagskvällen
för HV71. Ett HV som på onsdagen slog solnalaget i stockholm
med 2-1 Hoppas på ännu en seger i HG.

[size=150]FORZA HV71!![/size]

Förväntar mig ett hela annat Hv imorgon än igår då vi va sega och såg allmänt ointresserade ut.

Har en ståplats över om någon skulle vilja ha den

Hoppas HV är mer taggade ikväll och har bättre fart och mer anfallshockey än förra matchen.

Forsberg utgår pga skada. Inte bra!!

Larsson gjorde en kanonmatch i onsdags, så därför startar Gunnar i målet idag. Jag blir inte riktigt klok på detta.

Faaaan ingen Foppa idag. Hoppas det inte är nått allvarligt.

Ingen Foppa och Gunnar i mål. När man har en het målvakt som Larsson, varför inte fortsätta med honom?

Totalt jävla obegripligt.larsson var ju kung i onsdags. Gunnar har vart iskall hela säsongen.nu när Foppa saknas så tappar vi den spets som vart tungan på vågen i väldigt många matcher. Det är som att man vill förlora. Hoppas jag har fel.

Forsberg borta pga skada och Gunnar i mål, idag vinner vi inte.

Ärligt talat, utan förstakedjan är HV inte i närheten av att vara HA:ns bästa lag.

Har svårt att se att brunkargänget från Hufvudstaden bryter HV:s svit trots detta. Vad blir det, runt 6000?

AIK saknar sin förste keeper Komchenko, och motståndarnas målvakt har en tendens att alltid spika igen.

Vill se en bra match överlag, det har varit alldeles för många matcher där man inte tar i, det känns som att man inte vill ta i

Skrev efter förra matchen att så klart får Gunnar stå ikväll.
undrar varför i h vete då.
Nu är det upp till att bevisa att han är värd bättre än plats 15 plats bland målvakter när Filip ligger som #4 i ligan.
Börjar tappa förtroendet för Tränarstaben :exclamation:

Köööööööööööööööööööööööööör :exclamation:

Gissar att det kommer att börja som vanligt. 0-1 når Gunnarsson står och sover som vanligt men sedan vänder vi och vinner med 3-1.

Vad är det för jävla fula färger dom har på sina tröjor.

Skoda

Nu får man tydligen inte tacklas

Torp ska spela på gränsen…tyvärr så är han ofta lite över den

Billins räddar Gunnar?

Riktigt bra räddning va?