Netterbergs pass…
Mästerligt pass av Netterberg dock
Netterberg. Så underskattad. Eller vad säger du Crille?
En ointresserad pass fram till 3-0…
Ingen blir gladare än mig om jag har fel om Netterberg. Men en snygg assist betyder inte att jag ändrar uppfattning.

Ingen blir gladare än mig om jag har fel om Netterberg. Men en snygg assist betyder inte att jag ändrar uppfattning.
Nä, han snittar ju bara typ en poäng per match när han får spela i toppkedjorna… två ass i dag men bättre försöka spela i gång Kokkonen
Tre pinnar på två matcher när han fick lira med Önerud och Matson. Sen fick Tommy för sig att byta plats på Netterberg och Kokkonen. Och där började väl Öneruds formsvacka.
Netterberg har alltså en speltid på drygt 10 minuter och knappt någon speltid alls i PP. Ändå står han på 7 poäng efter snart 13 matcher.
Med tanke på att vi har ett totalt uddlöst andra PP, samt ingen riktig andrakedja så fattar jag inte hur man kan låta bli att ge Netterberg chansen.
Vita gula blå
Nära hatten av där
Man kan vrida och vända på fakta hur man vill såklart. Netterberg har snittat 0.5p/match. Inte dåligt. Jag hade förväntat mig mer.

Man kan vrida och vända på sanningen hur man vill såklart. Netterberg har snittat 0.5p/match. Inte dåligt. Jag hade förväntat mig mer.
Vrida och vända? Sanningen är att Netterberg är en av de forwards med minst istid. Vad förväntar du dig, av vilken spelare som helst, som lirar drygt 10 min och inget PP alls?
Wennlund kommer snart få kultstatus.
Wennlund vann på ett fint nacksving
Vore fantastiskt skönt om vi höll nollan.
Dels för Gunnarsson, dels hör Hv71 och framförallt knäppa till kritikerna

Wennlund vann på ett fint nacksving
Snacka om GLÖD när det står 3-0
Kokkonen får ett litet plus för att nita en råtta också
Max - brottarbrallan - Wennlund.
Kung.
Wennlund- vilken hjälte! Om man är råtta ska man inte ge sig på katter…
Spela för Gunnar nu gubbar!

Spela för Gunnar nu gubbar!
Det gör inte Kokkonen, han tar en puck out i stället