Omgång 17: HV71 - Karlskrona HK

Jag som skulle pensionera mig härifrån.

Snabb tanke. Vi besitter en av ligans absolut dyraste trupper, detta är resultatet.

Ska man sitta nöjda och tysta bevittna förfallet eller ska man agera?

fy fan va snyggt ändå, i misären… #8 for president!

glädj dig med mig i de sista tre sekunderna :wink:

Fan vad skönt!! Men förbannat onödigt att ge bort 1 poäng.

Riktigt riktigt dåligt att släppa in 2-2 målet. 3 returer ska inte gå att få.

Tedenby, Christensen, PW och Karalahti heta idag.
Brithen iskall.

+1

Kul att Jere får avgöra. Dock en stor besvikelse - 1 tappad poäng och 2 nyckelspelare skadade. :frowning:

HV slarvar bort viktig poäng. Vad är det för fel? Är detta bättre än förra säsongen? Nej det tycker inte jag. AJ är borta ni (spelarna) fick som ni ville. Vad väntar ni på?

Precis som under katastrofsäsongen så får vi vara glada för alla poäng vi tar, för allt för mycket påminner tyvärr om den även denna säsongen… 1p är bättre än 0p och 2p är bättre än 1p om man inte kan ta 3p. Glöm inte det.

Illa om Laine och Hansson blir borta nu också. Den onda cirkeln fortsätter tyvärr vad det verkar.

Men - 2 friska pinnar och vi klättrar med största sannolikhet 2 platser i tabellen eftersom RBK och LHF verkar få stryk. Bra!

Han är en gåta enligt mig, när fan ska han komma igång då? Själv ser jag en medioker spelare. Don’t be hatin’…

Abbot for captain!

M precis som med Patrik Carlsson så har jag aldrig sätt Brithens storhet, visst han gjorde lite poäng förra säsongen men ärligt talat, tänk dig själv att få istid brevid Kung Christensen, då ska man vara jävligt dålig att inte hänga dit några

Jag är alltid glad, har inte de framgått?

Det ryktas om att Hanssons axel gick ur led…

:laughing: Helt rätt! Fel av mig! :exclamation:

Är den ordentligt ur led så är de väldigt allvarligt. Hur länge kan man hålla igen då? Måste måste måste värva nu…

Ajdå. Det vore riktigt illa!

Har alla avgått nu?

Jag har heller inte sett exakt vad som gör honom kaptens-ämne men man måste inse att vi fans bara ser en del av vad som försigår.
Vem här kan säga att de såg Gabriel Landeskog som kaptens-ämne?

inte vad jag vet, men det kanske är lämpligt i vissa fall snart.