Omgång 17: Leksands IF - HV71

Riley kan stå framför mål och va jobbig så kan Wille servera pass till Rajala som sätter dit dom :slight_smile: De gick snabbare med både Salmela och Rajala då de är från inom EU men nu är både Campoli och Christensrn från Canada och de tar längre tid för det.

Christensen & Campoli klara för spel ikväll!

:slight_smile: :slight_smile:

Illfint!!!

Tror på seger ikväll, 4-2.

Då tycker jag att du kan ta det med mig, för det är jag som är Fredrik Stillman :sunglasses:

4th Line
79. Lindström, Johan
21. Johnsson, Johan
9. Krog, Jason
73. Johansson, Stefan

3rd Line
28. Bengtsson, Anton
90. Brithén, Ted
23. Strandberg, Sebastian
27. Williamsson, Jesper
22. Petrasek, David

2nd Line
26. Holzapfel, Riley
71. Karlsson, William
17. Rajala, Toni
41. Campoli, Chris
6. Fantenberg, Oscar

1st Line
91. Jämtin, Andreas
24. Christensen, Erik
4. Nilson, Marcus
11. Salmela, Anssi
33. Fälth, Elias

Goalies
37. Gunnarsson, Jonas
32. Wesslau, Gustaf

Extra Players
18. Andersson, Erik (LW)

Spännande kedjor och tror mycket Christensen och Rajala kedjorna.
Ikväll så SKA det vara vinst.

Krog i fjärdekedjan alltså. Undrar om han kommer komma igång alls denna säsongen?

Liket och Stefan Johansson bänkade? Fan vad konstigt.

Korrekt lineup i min matchtråd som ALLTID !

Känns väldigt mycket konspiration över detta men jag skulle inte bli förvånad om man bryter kontraket med honom under uppehållet om han inte blir bättre under dessa tre matcher som återstår

Hade gärna sett att de testat Krog med Christensen tillsammans. Tror att de kanske hade fått igång Krog. Att kicka Krog ser jag ingen anledning till att göra. Sparka honom bara för att han inte presterat som förväntat känns onödigt nu.

Han har ju inte direkt visat att han är beredd att äta hästskit för att bli bättre så här långt, att skylla på hans omgivning är att göra det lätt för sig, dvs jobba hårt varje byte osv, om han gör det kommer han få mer speltid och bli sitt gamla jag igen. Just nu tycker jag bara att han åker och hänger med huvudet mestadels

Nej jag ser inte heller Krog som den som vänder negativa tränder och offrar ett finger för det eller äter hästskit. Men jag gör nog lite lätt för mig och skyller delvis på hans omgivning, jag tycker inte att spelarna han har fått spela med verkar ha klickat med hans spel. Jag tror att det kanske skulle klicka bättre om han fick lira med tex Christensen. Men jag hade gärna sett mer jävlaranamma från honom.

Förövrigt så tycker jag att de borde lufta Gunnarsson lite, för det var väl ett tag sen han stod nu?

Jag har riktigt bra feelings inför kvällen, tycker dom nya femmorna ser sjukt heta ut :smiley:

Full fart framåt, skjut på allt som rör sig och hugg på returerna. Håll er från utvisningsbåset och utnyttja PP-tillfällena som ges. Åk skridskor, vinn tekningar och tackla allt som är vitt och blått.

Kämpa och vinn!

Krog är inte värd ännu en chans. Ska han bli bra är detta det bästa för honom och för laget. Fakta

Har en bra känsla men håller förhoppningarna på en sansad nivå så att besvikelsen blir hanterbar vid en eventuell motgång.

Svårt med Krog, å ena sidan har han varit värdelös och “förtjänar” fjärdelinan men å andra sidan skulle det vara sjukt bra att få igång han igen, han och Wesslau skulle verkligen kunna höja lagets prestation genom att höja sin egen nivå.

Håller med KungSune. Nej han förtjänar det inte. Men om det skulle få honom att komma igång igen så skulle det vara värt det.

Nån mer som försöker lyssna på sr:s webbradio? Funkar ju fan inte :frowning:

Christensen är förbannat lik Wikegård :wink: