Omgång 17: Skellefteå AIK - HV71

Tack igen Tikka…

Inget snack om Tikka.

Men, det jag menar är att överfallet på Tikka efteråt hade lätt givit en tvåa i en annan situation.

Tack AB.
Ditt grundmurade förtroende för ligans mest begränsade hockeyspelare avslutar denna matchen redan i första perioden.

1 gillning

Tack Tikka.
Siiiitbra.

Stängas av från SHL helst, vill inte se något annat lag råka ut för Tikka-faktorn

Fuskmål

Tikka ser bakplattan på honom från ungefär halvvägs in i zon. Ingen ursäkt.

Läge å ta in dicken

2 gillningar

Ridå

Hoppas de blir 10-1 så Blomqvist och resten får gå

1 gillning

87 matcher vore det bästa

1 gillning

Krävs inte mycket för att det ska bli mål i röven idag.

Haha. Slår på. Tikka har tagit matchstraff. Nu 1-3.

Den som bestämde sig för att ta med Tikka på Norrlandsturnén är den som ska få kritik. Att frivilligt spela spelare som kostar oss matchen. Herregud.

9 gillningar

Blomman och Tikka skall väck här ifrån.

3 gillningar

Det positiva är att Tikka inte kommer att spela 3-mot-3 idag!

13 gillningar

Saikspelarna kan röka en cigg medan de gnider rumpan i nyllet på hugo. Så jäkla mesigt försvarsspel,

Jag är så jävla trött på två saker. Att allas negativa sviter ALLTID bryts mot HV och dessa jävla norrlandsturnéer som alltid går åt skogen. Hade jag fått bestämma hade jag flyttad ner Brynäs, LHF, SAIK, Timrå och MoDo och satt in typ Oskarshamn, Kalmar och typ Almtuna och Västerås så man kan få tre poäng på bortaplan någon jävla gång.

Orkar inte… men du fick mig att garva till i all misär :laughing:

Va?
Jag som sitter här och längtar efter några låååånga inlägg på forumet som bevisar hur bra Tikka är.

2 gillningar

Vi kommer att göra en bättre Norrlandsturné i år än förra året. Vi har tagit en poäng…

4 gillningar