2 riktigt smarta utvisningar…ni tror fortfarande vi kan vända detta? Det är ju mer än uselt, alla är usla.
Resten av lagen borde ju vilja ha kvar HV i Shl. Vilket annat lag ska man ha att bryta dåliga trender mot??
Märklig inställning.
Borde varit mål där
Uppträdandet från HV visar ju på att man har slutat överprestera och nu ligger mer på förväntad nivå.
Tåget går ikväll. Och HV visar med all önskvärd tydlighet att kvalet är klappat och klart.
Fy fan vad uselt man uppträder. Fy fan.
För att?
Jag förespråkar att det är var man för sig själv nu. Nu är det bara personliga prestationer som gäller för att se om det blir mål.
Skit i allsvenskans spelsystem nu.
Räddningsaktion behövs.
Efter halva matchen har vi alltså endast dubbelt så många skott som SAIK har mål.
Alltså, lägstanivån på AP är verkligen…. Låg…. Men han är en av få som kan blixtra till från ingenstans. Men denna matchen är körd. Detta släpper de inte.
Förstår du inte det så är det inte lönt att diskutera.
Tycker jag inte. Då påskyndar vi processen att Blomman får sparken. Det finns fortfarande inget lugn och ro i HV, så varför inte fortsätta sparka tränare för kortsiktiga lösningar?
AP-20
AP är så jävla loj och nonchalant.
Hans glansdagar är över.
Du kan gott motivera det istället när han önskar. En trevligare ton.
Det är mer sorgligt än irriterande det här. Att gång på gång bevittna det lag man har om hjärtat inte kunna utmana på daglig nivå. Att föreningen är som den är. Det gör mer ont än sammanlagda förluster. För det är helheten som är trasig inte denna match eller någon annan.
Jag slutar titta nu. För det här är ovärdigt.
SHLs formsvagaste lag gör köttfärs av oss.
Godnatt.
Anton har tappat laget.
Nej, jag kan omöjligt förstå vad du anser vara fel med en sådan inställning.
Något måste ju hända inom ledningen. Någon slags förändring. En totalförnedring hade förmodligen fått somliga att höja på både ett och två ögonbryn.
Jaha AB - vad har du för ess i rockärmen? Du lovordades av många härinne så något borde du ju ha som jag aldrig sett? Dags att plocka fram det nu…