Omgång 17: Skellefteå AIK - HV71

ZAIK har väl en lägstanivå som är i höjd med HV:s högstanivån. Typ så känns det på förhand.

Nuvarande resultat i dagens matcher är ju sådär…

Frölunda får inte hål på Modo, leder skotten med 32-24

Så typiskt negativt. Du ser det tomma glaset som tomt - medans positiva människor som jag ser att glaset har gott om plats till nästa match.

2 gillningar

Day på isen!! Ok, då blir det förlust.

1 gillning

Fattar inte varför man inte bänkar Tikka mot Lindbäck istället.
Träff och Lenc behöver någon med fart i benen mellan sig, säger inte att Lindbäck är optimal för det men hade hellre sett det än Tikka.

Med Day på isen blir det ofta mål. Se det positiva! Någons glas kommer att fyllas. Med hänvisning till tidigare fåniga kommentar från mig. Jag skyller på nervositet och att två Skelleftekompisar stressat mig inför matchen…

Vinst idag är ett MÅSTE… Alla lag ovanför och under vinner. Upp till bevis ikväll…

Förlust idag och på måndag så kan tom jag sålla mig till lägret som vill sparka Blomman… inte för att jag ogillar Blomman, eller för att jag tycker att han är värdelös, uran för att nåt som vanligt måste hända!! I denna värdelösa jävla klubben!!

Då måste vi ta in en ny tränare, som man får upp hoppet om o som spelarna påstår sig tro på. Som eventuellt kan rädda säsongen. (Släcka bränder)Sen sparkar vi honom när det går åt helvete nästa gång… typ nästa säsong 10-15 omgångar in.

Men va fan. Bara vi klarar oss i shl. Även ifall vi inte platser eller har en förening/klubb dom har nåt i shl att göra…

Mem va faan… SLÄPP PUCKEN!!!
Sparka på den som ligger!!
:roll_eyes:

1 gillning

Ingen bra dag, alla bottenlag tog segrar idag och avståndet uppåt ökade ytterliggare, just nu på 10 poäng. Suck…Tufft läge… ser inte att vi kommer ta poäng borta på Luleå så måste in 3poäng ikväll.

Enda glaset som kommer fyllas ikväll, är mitt ölglas!:wink:

Förlorar vi så blir det sprit!!

SAIK har negativ trend, inget tyder på hv vinsta idag…

Jag kan tycka att det är ett märkligt sätt att se på HV71 om man är en supporter.

1 gillning

Hv är nu 10 poäng upp till säker mark. Förlust idag och vi kan börja förbereda oss för kvalet.

1 gillning

Modo är uppe på samma poäng som oss. Vinner de inte idag så ger man nästan upp alltså :nauseated_face:

Har du inte börjat förbereda dig än menar du? :wink:

de har man gjort sen länge, alt handlar nu om att slå de lag man möter i kvalet, frågan är bra hur många vinster man har fram till dess? Räknas på en hand?

1 gillning

Ja det kanske det är. Men dom är ju värdelösa!? Är bara ärlig?

Kan vara supporter ändå. Inga problem.

Man vinner och förlorar med klubben i sitt hjärta.
Tar inte bort att dom just nu är värdelösa!!

Haha läste först förhuden … Skrattar högt här…

Undrar om man hittar en väg till förlust även idag för är det något HV har varit djävligt bra på de senaste säsongerna så är det just de. Hoppas verkligen på ett trendbrott från detta snart.

Vet du!!! Ett nyknyllat kattollon i månsken är bättre än en kastrerad katt i solsken.