Bra borgy
Detta är ju precis alla experter fasade om när Blomman kom upp i diskussionen. Han får inte få en dålig start för då kommer han bli uppäten av fansen relativt tidigt. Nu är vi redan där när vågskålen börjar tippar år fel håll och sparken kryper runt hörnet.
Klart han gör, han har glömt glajjorna hemma bara och tog en >STOR< grogg innan matchen!
Väldigt billig? eller???
Och Tikka gör så att vi släpper in mål. Förstår du öht vad jag försöker säga? Om inte orkar jag nog inte förklara mer. Kan liksom inte vara mer tydlig.
Billig utvisning.
Tur Johnsson missade där för Alnefelt va ju i fel tidszon när skottet gick.
Ska man vara ärlig så är ju ett problem att vi har för många dåliga kontrakt, så det är ju inte så lätt att rensa ut helt och hållet.
Vilka spelar i HV idag? Brännström känns påkopplad. Någon mer?
Japp sitter och dricker saft i 2 minuter ![]()
Skulle säga att Brännström har varit den bästa forwarden sista 10 omgångarna
Hallquist tycker jag är grym. Resten är i vanlig ordning skit
Ser inte matchen som tur är.
Hur ser junisarna ut? Brukar ju vara ensamma om att iallafall vara spelsugna
För att lätta på stämningen så delar jag en AI sammanfattning av tråden:
Diskussionen handlar om matchen mellan Skellefteå AIK och HV71. Diabolics inleder med en filosofisk reflektion kring hopp och förtvivlan inför matchen. Flera användare, såsom Ferm, NGIS72 och lejacques, uttrycker en blandning av negativa känslor och förväntningar inför matchen. Andra, som Doodleshootz och lillskogen, är mer optimistiska och tror på en vinst. Användare som PapaEmeritus och Lexhed driver en mer ironisk ton i sina inlägg. Mot slutet av diskussionen blir tonen alltmer kritisk mot HV71:s insats och lag.
Förstår inte varför man låter en SAIK-spelsre få stå helt fritt framför mål. Dels så skymmer de skiten ur Alnefelt samt att alla returer är deras.
Dom spelar volleyboll mot oss…
Bäst idag
Lenc är förbannad och bra idag.
Sant, Hallquisth och Lenc är med också ![]()
75 är på g nu.