Omgång 18 (25/26): Timrå IK - HV71

Det tror jag med.
Men det blir ALLTID tvärtemot vad jag tippar.
Upplagt för Hawaiihockey och årets målrikaste match mao.

1 gillning

Heppo säkrar segern ikväll med 2+3 :grin:

1 gillning

Nä tror inte Lindbom har något emot Blomman. Blev mest inspirerad av Titankampen Stillman/Liljander vs Nubben och ville se en liknande med Blomman och Lindbom

Jag tippade på sex lätta poäng den här veckan. Ikväll blir det en svår poäng och vi landar på totalen 7.

2 gillningar

Idag tar vi oss över sträcket! Skål! :clinking_beer_mugs:

4 gillningar

Idag är det en sådan där dag när hoppet har visat sig några dagar och det känns i hela kroppen inför matchen och hur det kommer att kännas efter, antingen har hoppet ökat ytterligare eller så har dörren slängts igen rätt över näsan.

1 gillning

Fan att Dichow är borta.

Lassi är så jävla osäker i målet. En finsk Alnefelt är han. Lassi kan säkert ha matcher där han räddar allt, men hittills har han varit rätt kass.

Men ska inte vara alltför negativ.

:white_heart::yellow_heart::blue_heart:

Tycker Lassi var vår bästa spelare sist. Tycker han gjorde en väldigt fin match. Hoppas han bär med sig fint självförtroende nu sedan matchen & kan lösa en riktigt fin match igen!

Men ja, håller med, innan dess har han inte imponerat så!

3 gillningar

Ja, jag hoppas på det också. Det gjorde honom gott att få vinna första matchen för säsongen.

1 gillning

sista matchen innan uppehållet! hoppas vi är över strecket efter matchen är slut.

1 gillning

Lars Lindberg som kommentator. Given förlust!

Det här går aldrig!!

2 gillningar

Blir varm när jag hör om hur Nikola berättar om stödet han fått från ledarstab och spelarna. :heart_suit:

Styrka till dig!

9 gillningar

Dahlén har inte gjort mål på hemmaplan än. Givet att han gör hattrick idag

2 gillningar

Happ. så det blir hartmann som gör mål idag då

Ska inte neka att jag saknar Tommy S lite.

1 gillning

Nee fan idag blir de tufft, precis som @matsqq poängterar så är Timrås stjärnspelare alldeles för vassa och kommer utnyttja varenda misstag.

2 gillningar

Nära i första bytet

Men de har minsann ingen Tedenby!
De du.